Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften kan kanskje provosere litt, men det var den mest treffende jeg kunne komme på.

Hva synes dere helt ærlig om mennesker som føler seg så overlegne overfor andre mennesker at de synes de har rett til å kalle dem for bimboer, og gir uttrykk for at andre mennesker har lite hjernekapasitet? Er dette noe man burde gjøre om man vil bli oppfattet som smart?

Misforstå meg ikke, jeg er ganske glad i disse som tydeligvis sto så lenge i IQ-køen at de kom til EQ-boden da den var ferdig med å dele ut sosial intelligens, men likevel tenker jeg mitt om dem. De kan ikke duge til så alt for mye, i hvert fall av de jeg har gått på skole sammen med, er det kun de som både har lite sosial intelligens og lite selvtillit som finner tilfredsstillelse i å rakke ned på mennesker som har andre verdier i livet enn dem selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Overskriften kan kanskje provosere litt, men det var den mest treffende jeg kunne komme på.

Hva synes dere helt ærlig om mennesker som føler seg så overlegne overfor andre mennesker at de synes de har rett til å kalle dem for bimboer, og gir uttrykk for at andre mennesker har lite hjernekapasitet? Er dette noe man burde gjøre om man vil bli oppfattet som smart?

Misforstå meg ikke, jeg er ganske glad i disse som tydeligvis sto så lenge i IQ-køen at de kom til EQ-boden da den var ferdig med å dele ut sosial intelligens, men likevel tenker jeg mitt om dem. De kan ikke duge til så alt for mye, i hvert fall av de jeg har gått på skole sammen med, er det kun de som både har lite sosial intelligens og lite selvtillit som finner tilfredsstillelse i å rakke ned på mennesker som har andre verdier i livet enn dem selv.

Det er fordommer mot alle.

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet

:tommel:

Jeg forstår ikke alle disse som skal rakke ned på andres valg her i livet, uansett om det gjelder "bimboyrker" eller småbarnsmødre eller hva det nå enn er. Tydeligvis får man en bedre dag dersom man har skoene sine godt plassert oppå andre.

Skrevet

Dette er vel bare en frisør som er fornærmet etter å ha lest i den andre tråden, og har lyst til å ta igjen. Litt dårlig oppfinnsomhet?

Gjest Tanita
Skrevet

Hadde ei venninne som kalte andre jenter dumme bimboer mens hun selv kritiserte så å si alle de forrige venninnene sine og la ut om alt om dem mens hun selv ofte sa ting som: "Neh, ikke alle kan være så perfekte som oss, Tanita!" og jeg lo for jeg trodde hun tulla men hun var helt seriøs... Hun var en illojal person som gikk og baksnakka meg (ikke overraska siden hun baksnakka "alle") til en av mine beste venninner, som sa fra til meg om hennes oppførsel. Hun må ha utrolig lav selvtillit og lav EQ - så folk som kaller andre for dumme bimboer er ikke nødvendigvis hakket bedre selv. ;)

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Søren - jeg trodde tittelen viste til sånne som meg - bimboer med mastergrad.

Skrevet

:ler:

Jeg er en bimbo med mastergrad!

Overskriften dreper litt meningen med tråden/innlegget, for det finnes få bimboer med mastergrad. Du kan godt kalle de med mastergrad usympatiske, men bimboer tror jeg ikke noen ville betegnet dem som.

Jeg har tatt medievitenskap, og der var det nok av bimoer på første semester (ville sikkert på TV, hehe). Men innen jeg kom på masternivå så hadde alle som så litt jålete ut falt fra og igjen satt de usminka, grå musene med utrendy briller, fotformsko og behagelig tøy i anonyme farger.

Gjest Wrangler
Skrevet

:ler:

Og jeg trodde tråden handlet om at noen er bare enda mer bimbo enn andre, hehe!

Skrevet

jeg synes tråden var helt glimrende, selv om jeg nok også trodde den handlet om superbimboer. :D

men å sparke litt i den retningen som gjøres, synes jeg er helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...