Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nok å ta en varm dusj i 10 minutter, eller...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kok opp vann og hell i en bolle, legg hodet over bollen med et håndkle på hodet. 5-10 minutter, avhengig hva du orker :)

Skrevet
Kok opp vann og hell i en bolle, legg hodet over bollen med et håndkle på hodet. 5-10 minutter, avhengig hva du orker :)

Ok, takk for svar! :)

Er det bare når man skal klemme ut hudormer man trenger å gjøre dette?

Skrevet
Ok, takk for svar! :)

Er det bare når man skal klemme ut hudormer man trenger å gjøre dette?

Jeg damper aldri huden, men klemmer hudormer likevel :)

Skrevet

Et tips: Vil du ha en herlig, oppfriskende følelse, ha peppermynte e.l. i det varme vannet. Mmmm... :rødme:

Skrevet

YAY! sauna fot the win!! Takk Kråka! Er du finne eller?

Vedfyrt!

superbra for hud, bihuler og kalde vinterkropper! Og veldig sosialt og fint om man har noen å prate med.

Gjest Kråkaa
Skrevet
YAY! sauna fot the win!! Takk Kråka! Er du finne eller?

Vedfyrt!

superbra for hud, bihuler og kalde vinterkropper! Og veldig sosialt og fint om man har noen å prate med.

Hehe,nei,men mannen er finsk. hadde totalt noia for badstu/sauna før men nå begynner jeg å bli avhengig. Veldig avslappende. Og så er det deilig å ha en iskald øl som venter på deg utenfor :ol:

Skrevet
Et tips: Vil du ha en herlig, oppfriskende følelse, ha peppermynte e.l. i det varme vannet. Mmmm... :rødme:

Å, det hørtes deilig ut :)

Skrevet

badstu er digg:D jeg har badstu på treningssenteret mitt, da kan jeg dampe huden ved å sitte der i 5 minutter og ta ansiktsmaske mens jeg dusjer etterpå. :D ser dumt ut, men pytt, pytt.

Skrevet
Hehe,nei,men mannen er finsk. hadde totalt noia for badstu/sauna før men nå begynner jeg å bli avhengig. Veldig avslappende. Og så er det deilig å ha en iskald øl som venter på deg utenfor :ol:

Arti! Jeg har også finsk mann=) Og ja!!! øl utenfor og litt tådypping i snøen. Jeg har ikke kommet så langt enda at jeg har tatt full dukkert i snø eller hav.... Og hadde ganske teit forhold til badstu før finsk vis ble lært.

[digresjoner fra opprinnelig tråd, ja]

Men ta varm badstu, ta med vasta(bjørkeris) og klask det villkårlig på rygg og lår, trenger ikke være spes hardt, skikkelig med vann på vedfyrt ovn og helst flere omganger ut og inn av huset. Skyll av deg til slutt med halvlunkent vann og frottèr + ev hudprodukt. Voila! Huden min har iallefall ikke vært vintertørr i år som den vanligvis blir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...