Gå til innhold

Bølgetang

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jepp den har jeg faktisk :)

resultatet blir masse (litt små?) bølger, tykkt hår som jeg synes varer:) hvis jeg sprayer håret underveis. veldig kjekt en gang i blandt synes jeg når jeg vil ha litt forandring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min har en sånn. Gir ok bølger, men tar utrolig lang tid fordi at du må ta lite hår av gangen for at det skal bli ordentlig bra. Sitter godt dersom du bruker leggespray (f.eks en sånn man bruker til rettetang) først eller sprayer med hårspray umiddelbart etterpå. Anbefaler likevel leggespray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~♥ƒαѕн&#9

Har sånn fra babyliss ;) Den gir ganske store bølger, og alle tror de er naturlige, så anbefaler å kjøpe en sånn, men faktisk kjøp den fra babyliss.. Det er et billigere merke, og fungerer veldig bra syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Noen som har bilder av hvordan håret blir med en sånn tang? Høres fint ut, men har aldri prøvd :)

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00...end_574500p.jpg

http://i1.tinypic.com/s31ukp.jpg

Det likner en blanding mellom disse to i virkligheten ikke veldig store ikke veldig små, men passe.. Jeg bruker bølgetang HVER gang jeg ikke gidder å rette ut alt håret. Har bittelitt småbølger fra før av å når jeg bruker den i hele håret og hårskum eller hårspra blir det kjempe fint, og ser naturlig ut!

Endret av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Hvor lang tid bruker du på å få et fint resultat da? Og hvor langt/tykt hår har du?

bruker 10min kanskje, jeg har hår ned til litt over korsryggen vis man legger det bak på ryggen, men det er extensions, og ekte håret mitt er veldig tynt, så jeg bølger bare det naturlige håret mitt, men når jeg prøver å bølge extensionen(ekte hår det og) så blir det litt vanskligere siden det er ganske tykt, men det er ikke no problem for meg siden extension er bølgete så derfor med litt hårspary så ser alt likt og naturlig ut.. Men derfor tenkte jeg viss man hadde tykt hår var det en del vanskligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bølgetangen fra OPH til jul, brukte den på nyttårsaften og veldig fornøyd:-) Tar mye kortere tid enn ruller, og blir mer bølgete i steden for krøller. Men glemte å bruke noe i håret, men det holdt faktisk en hel kveld uten noe produkt i håret også. Sprayet det litt med hårspray etter at jeg hadde tatt hele håret me ikke mye. Var faktisk bølger i håret dagen etter også.

Har noen link til bølgetangen til BabyLiss??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Fikk bølgetangen fra OPH til jul, brukte den på nyttårsaften og veldig fornøyd:-) Tar mye kortere tid enn ruller, og blir mer bølgete i steden for krøller. Men glemte å bruke noe i håret, men det holdt faktisk en hel kveld uten noe produkt i håret også. Sprayet det litt med hårspray etter at jeg hadde tatt hele håret me ikke mye. Var faktisk bølger i håret dagen etter også.

Har noen link til bølgetangen til BabyLiss??

http://www.eleven.se/files/2226ce-web1_l.jpg

tror det er den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bølgetangen fra OBH og er kjempefornøyd med den.

Det tar riktignok lang tid å bølge håret mitt, men det er langt og veldig tykt (tar til sammenligning 20-30 min bare å føne det tørt)

Jeg trenger ikke ha noe i håret når jeg bruker tangen, bølgene holder kjempegodt og er også fine dagen etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den fra OBH, og ser ut som et lykketroll når jeg bruker den :( men tror ikke jeg bruker den helt riktig, hehe.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Jeg har den fra OBH, og ser ut som et lykketroll når jeg bruker den :( men tror ikke jeg bruker den helt riktig, hehe.. :(

uff da :ler: ! du skal jo bare klemme den så den åpner seg, legge håret inni og lukke den, alså klemme håret et par sekunder så gjør du det nedover hele det hårfeste, fra hodebunnen og ned, så velger man igjen en passe del hår og gjør det samme med den. Lurt å ha klype i håre å begynne nederst på hodet, for å så gå gradvis oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff da :ler: ! du skal jo bare klemme den så den åpner seg, legge håret inni og lukke den, alså klemme håret et par sekunder så gjør du det nedover hele det hårfeste, fra hodebunnen og ned, så velger man igjen en passe del hår og gjør det samme med den. Lurt å ha klype i håre å begynne nederst på hodet, for å så gå gradvis oppover.

Hehe, det er det jeg gjør :/ hmm.

Jeg har bare brukt den skikkelig en gang, følte meg skikkelig flott når jeg var ferdig, men når kjæresten min så meg sa han bare "wow", og ikke på en positiv måte :ler:

Endret av Haris Pilton
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Hehe, det er det jeg gjør :/ hmm.

Jeg har bare brukt den skikkelig en gang, følte meg skikkelig flott når jeg var ferdig, men når kjæresten min så meg sa han bare "wow", og ikke på en positiv måte :ler:

haha uffda :skratte: men da gjore du vel riktig og så fiin ut, bare ofte gutta ikke forstår sånt hår sminke mote greier, vis det er en trøst! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Jeg syns dette bildet

http://i1.tinypic.com/s31ukp.jpg

var det veldig fint på. Hvilken bølgetang lager sliker bølger? *kjøpe*

tror den jeg snakker om fra babyliss lager litt større, men den fra obh nordica lager mindre sånn som på bildet! har tenkt å kjøpe den å gitt, må ha bølger i alle str :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...