Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på når man bør starte å bruke støttestrømper jeg.

Så fort som mulig eller kan man vente litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte aldri det, men fikk aldri vann i kroppen heller. Tror du kan se det litt an. Begynner du å hovne opp i beina (noe som vanligvis ikke skjer før over halvveis) kan det være greit å begynne :) Hovener du ikke noe særlig opp, er det ikke noe vits i.

Skrevet

Jeg brukte det ikke til tross for at jeg var veldig hoven i beina på slutten

Skrevet

Jeg brukte det kun på en flytur.

Skrevet

jeg brukte det kun på flytur og da var jeg 30 + 33 uker på vei.

Skrevet

Jeg har en deltidsjobb hvor jeg står mer eller mindre i 8 timer, og ble anbefalt av legen å begynne med det omtrent nå, når jeg er på jobb. Mest for å forbygge åreknuter og hovne bein.

Skrevet

Er tredjegangs og har hatt vann i beine med alle tre, først de siste 6 ukene. Har aldri brukt slike strømper, ikke når jeg har flydd heller.

Skrevet

Søstra mi fikk masse åreknuter i beina etter sitt første svangerskap uten at hun hadde ekstremt mye vann i kroppen. Så jeg tenker å begynne med det. men avventer litt. Blir nok helst på jobb hvor jeg går og står mye jeg vil bruke det tenker jeg

Skrevet

Jeg brukte de på jobb og de hjalp mye. Merket det godt de dagene jeg ikke tok de på meg på jobb. Sto og gikk mye. Dette svangerskaoet har jeg ikke brukt de ennda. Men tror nok jeg med fordel kan bruke de litt når jeg vet keg skal stå og gå mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...