Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hei Vi ønsker oss veldig en Boston Terrier, har falt helt for denne hunden. Jeg lurer på hva prisen på denne type hun ligger på? samt om hvilke oppdrettere som finnes, syns det virkers som svært få. gjerne også høre fra dere som har erfaring med denne hunden?
Kamelia83 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hei Vi ønsker oss veldig en Boston Terrier, har falt helt for denne hunden. Jeg lurer på hva prisen på denne type hun ligger på? samt om hvilke oppdrettere som finnes, syns det virkers som svært få. gjerne også høre fra dere som har erfaring med denne hunden? Her er det hvertfall noen oppdrettere: http://www.canis.no/oppdretter/rasepres.php?raseid=330 Jeg så en annonse på finn.no for ikke lenge siden. Der lå prisen på 22 000 kr.
lovenemo Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Kontakt raseklubben, eller terrierklubben, de kan nok henvise deg til oppdrettere, både i Norge og andre land. Prisen ligger nok mellom 10 - 20 000 kr. Har ingen erfaring med rasen selv, men har hørt mye bra om den Ut fra hva jeg har fått med meg er det ikke mange BT oppdrettere i Norge, men i Danmark er det visst flere gode oppdrettere. Kan sikkert være lurt å se litt i andre land siden det er en såpass "ny" rase i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå