Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Hei! jeg dater en fyr som jeg ikke er forelsket i (enda)...Han er ellers perfekt på ALLE måter, tror dere jeg kan komme til å falle skikkelig for han? Kjenner han ikke så godt enda...Er det slik at en kan bli forelsket i fyren sånn litt etterhvert, eller byrde de være der fra starten av? skal jeg fortsette å date han. liker han jo selv om jeg ikke er forelsket!
Jezebel Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Forelskelse kan komme med tiden, men hvor lenge har dere kjent hverandre ?
waco Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 dere jenter er vel ikke seriøse når dere snakker om å bli forelsket i folk dere ikke kjenner?
Pjukset Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Forelskelse er jo en veldig sterk følelse som for mange tar tid. Føler du noe somhelst, eller det helt dødt? Er du tiltrukket av han, eller føles det mer som vennskap? Hvis du trives i hans selskap så ville jeg fortsatt å treffe han. Du kan jo også prøve å la være å ha kontakt med han en liten stund, for å se om du savner han?
Pjukset Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 dere jenter er vel ikke seriøse når dere snakker om å bli forelsket i folk dere ikke kjenner? Kan man ikke bli forelsket i en mann man ikke kjenner godt? Det er sikkert et definisjonsspørsmål hva en forelskelse er, for meg er det stor forskjell på å være betatt og det å være forelsket. Jeg ble forelsket 3dje gangen jeg møtte typen. Første gang jeg håndhilste på han kriblet det sterkt. Men jegelsket han ikke før lenge etter. Er det å være forelsket å elske det samme for deg? For meg er det to vidt forskjellige ting.
Cognizance Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Hvis du tror et forhold må starte med forelskelse for å bli vellykka på lang sikt tar du grundig feil. Og dette er ikke synsing, det finnes forskning som underbygger dette. Dessverre tror alt for mange jenter at ting må være slik som på film og i bøker og har en hel mengde forventninger til hvordan ting MÅ føles - som ødelegger mange muligheter for forhold som ellers kunne blitt skikkelig bra.
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 dere jenter er vel ikke seriøse når dere snakker om å bli forelsket i folk dere ikke kjenner? Jeg kan bli forelsket i gutter jeg nesten ikke kjenner. Når man tenker på noen dag og natt, ikke klarer å konsentrere seg om noe annet, og det kiler i magen når man tenker på han så er vel det forelskelse?
waco Skrevet 6. januar 2009 #9 Skrevet 6. januar 2009 tja, det er vel mer en besettelse vil jeg anta, - det å drømme seg bort i illusjoner i gutter man skaper i sitt indre. Hvorfor ikke heller være venn med en først? - og deretter lære å kjenne, - og tilslutt når man kjenner fyren (både negative og positive sider) så kan man etter alt begynne å forelske seg. Men dere jenter har ikke tid til å tenke sånn dere. For dere er det heller mye lurere å fortrylle seg inn i tankeflukter med fremmede menn. Forelske dere i dagdrømmerier. Bli kåt av ukjente menn man ikke kjenner, - ta heller å fantaser litt om gutter man aldri har møtt og heller ikke vet om annet enn det man innbiller seg selv, - i stedet for å lære et annet menneske å vite på godt og vondt... Jaja...
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #10 Skrevet 6. januar 2009 tja, det er vel mer en besettelse vil jeg anta, - det å drømme seg bort i illusjoner i gutter man skaper i sitt indre. Hvorfor ikke heller være venn med en først? - og deretter lære å kjenne, - og tilslutt når man kjenner fyren (både negative og positive sider) så kan man etter alt begynne å forelske seg. Men dere jenter har ikke tid til å tenke sånn dere. For dere er det heller mye lurere å fortrylle seg inn i tankeflukter med fremmede menn. Forelske dere i dagdrømmerier. Bli kåt av ukjente menn man ikke kjenner, - ta heller å fantaser litt om gutter man aldri har møtt og heller ikke vet om annet enn det man innbiller seg selv, - i stedet for å lære et annet menneske å vite på godt og vondt... Jaja... Men du Waco, det må da være lov det! det er min måte å flykte litt på, skader absolutt ingen.. dessuten er mennesket i forandring hele tiden, nye sider kan vise seg også etter 2 år, 5 år og 20.. Jeg ble forelsket med det samme jeg traff min eks, dagen etter var jeg på vill leting etter huset han bodde i, jeg nesten fløy i gatene ( ja,det er sant ) varte i 3 år det forholdet der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå