Gå til innhold

En venninne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke helt sikker på hvilket forum denne tråden passer bst i, så jeg setter den her. Moderatorene kan flytte den dit den passer best om de vil.

Jeg har nemlig et spørsmål...Eller, en oppfordring, kanskje... Jeg vil at dere skal tenke på èn av deres gode venninner, og èn av deres venner.

Så vil jeg dere skal skrive en liten liste (ikke skriv alt for mye, men det vikritgste) over de egenskapene dere setter aller mest pris på hos denne venninnen og denne vennen.

Litt interessant å se hvilke egenskaper vi forskjellige mennesker setter pris på ved våre gode venner, og ikke minst om det er forskjellige egenskaper vi setter pris på ved venner av forskjellige kjønn....

Noen som vil være med og hedre deres venninne og deres venn?

Jeg starter, siden jeg starter tråden...

Min gode venninne:

* Det går an å snakke med henne om ALT, og da mener jeg ALT

* Hun fordømmer meg ikke for hva jeg har gjort, hva jeg gjør, og hva jeg kommer til å gjøre

* Hun er like glad i meg uansett

* Vi kan diskutere uten å bli uvenner eller slenge dritt til hverandre

* Vi kan le, gråte, være alvorlige, være sinte, være forbanna, være sårbare og være lykkelige sammen, uten at vi føler oss teite

* Jeg kan være meg selv 100% sammen med henne

* Hun er til å stole på, og hun er der alltid når jeg trenger henne mest

* Vi kan snakke om ting vi har gjort sammen (som ofte blir pinlig ellers, for det er ganske personlige og intime ting) uten at noen av oss blir forlegne

* Hun lytter, og hun kan snakke med meg

* Hun vet å sette pris på vennene sine

:kysse: (Jada, skulle visst ikke skrive for langt, men jeg vet jo ikke hvor jeg skal slutte)

Min gode venn:

* Jeg kan være meg selv 100% sammen med ham, og han er den eneste mannen jeg kan det med (utenom sambo, da)

* Vi kan flørte og ha det gøy sammen uten at han legger noe mer i det

* Vi vet begge hvor vi har hverandre

* Han har en totalt herlig syk form for humor, som passer godt sammen med min

* Han lytter og forstår, samtidig som han kan komme med betraktninger fra det annet kjønn

* Han kan finne på å si ting til meg som bedrer selvfølelsen min et par hakk for hver gang

* Vi lar fortid være fortid sammen og nåtid er nåtid.

* Han fordømmer meg ikke

* Vi kan sitte i total stillhet sammen uten at det blir noen pinlig stillhet

* Jeg er alltid velkommen hos ham, han har nesten alltid tid til meg

* Vi kan le sammen, uten at vi gjør narr av hverandre (annet enn på en vennskapelig måte..)

* Vi kan ha "dype" samtaler sammen og prate om det som plager oss uansett hva det gjelder

:kysse: Vet ikke hvordan jeg skal stoppe her heller, jeg.. :lol:

Kunne fortsatt i det uendelige for å beskrive hvor fantastiske mennesker disse to er, men jeg stopper nå...

Kan ikke beskrive hvor ufattelig mye disse to betyr for meg!! :D

*sukk* Er bare sååå happy for at jeg har sånne venner, jeg, og synes det er på tide at vi hedrer dem litt her inne på KG også! :wink:

Who's up next?

Lillian

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig tråd!

Har ikke så mye å føye til... du fikk jo med det aller meste som gjør en god venninne/venn til det de er...

For meg er vel det viktigste

. at de er der for meg

. at jeg kan stole 100% på dem

. at de er ærlige med meg på godt og vondt

. at de er redelige

. at ting jeg forteller i fortrolighet - blir tiet om

. at de støtter meg når jeg er lei meg

. at de gleder seg med meg når jeg er glad

. at de gleder seg på mine vegne når noe går bra for meg

. og ikke minst at de er glad i meg for den jeg er

Gode venner er gull verd... - og livet er fattiere uten dem!

Skrevet

Min gode venninne:

* Det går an å snakke med henne om ALT, og da mener jeg ALT

* Hun fordømmer meg ikke for hva jeg har gjort, hva jeg gjør, og hva jeg kommer til å gjøre

* Hun er like glad i meg uansett

* Vi kan diskutere uten å bli uvenner eller slenge dritt til hverandre

* Vi kan le, gråte, være alvorlige, være sinte, være forbanna, være sårbare og være lykkelige sammen, uten at vi føler oss teite

* Jeg kan være meg selv 100% sammen med henne

* Hun er til å stole på, og hun er der alltid når jeg trenger henne mest

* Vi kan snakke om ting vi har gjort sammen (som ofte blir pinlig ellers, for det er ganske personlige og intime ting) uten at noen av oss blir forlegne

* Hun lytter, og hun kan snakke med meg

* Hun vet å sette pris på vennene sine

Kan bare si det samme som deg jeg,Lillian.

Min aller beste venninne er sånn.

Hun betyr masse for meg..

Gjest Tabby
Skrevet

Har ikke så mange guttevenner jeg da, sambos kamerater er kjempekoselige, men jeg passer på at det er hans kamerater og hans "fritid" å kunne være sammen med dem.

Men min beste venninne kunne jeg skrytt høyt opp i skyene. Hun har alltid noen gode ord og råd å komme med, er absolutt til å stole på, gråter jeg både gledestårer og andre så gråter hun gjerne med meg, ler jeg så ler hun, hun stoler fullt og helt på meg, betror meg ting som hun ikke betror andre, vi kan ha våre interne spøker som vi ler godt av uten at andre skjønner det kvekk :ler: . Jeg tror jeg kan fortsette i det uendelige om henne. Og hun vet at jeg synes alt dette om mer til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...