Gå til innhold

10 jenter skal ut, restaurant tips?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet

Vi er 10 jenter som skal ut og hygge oss.

Noen som vet om et passende spisested? Hyggelig/koselig, god mat og grei pris?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet

Det burde jeg jo ha husket å skrive :ler:

Oslo

Skrevet

Tapas (mange alrighte steder)

Yayas i vika/akerbrygge

Mecca som ligger i underetasjen til DogA

Villa Paradisio på grünerløkka

Skrevet

Prisklasse?

Nodee ved Frognerparken har super sushi, men det er litt dyrt.

(Mecca, som en over her anbefaler, har jeg forresten skikkelig dårlig erfaring med ift maten)

Skrevet

Ti jenter og tapas syns jeg kan bli litt styrete. Med mindre man er veldig gode venner og sier "ta litt av alt" og ingen blir sure, for eks når regningen skal betales, og noen mener de ikke har spist ditt eller datt...

Jeg elsker Lemongrass i Kristians Augustsgate... Der er det passe luksus også, så man føler seg vel.

Prisene er ikke avskrekkende heller.

Skrevet

Henger meg på forslaget om Lemongrass jeg også.

Arrangerte julebord der - og alle var kjempefornøyd.

Skrevet
Ti jenter og tapas syns jeg kan bli litt styrete. Med mindre man er veldig gode venner og sier "ta litt av alt" og ingen blir sure, for eks når regningen skal betales, og noen mener de ikke har spist ditt eller datt...

Jeg elsker Lemongrass i Kristians Augustsgate... Der er det passe luksus også, så man føler seg vel.

Prisene er ikke avskrekkende heller.

Ja det er jo en forusetning.... men har aldri tenkt på det som et problem siden vi alltid gjør det på den måten.

Skrevet

Da syns jeg Delicatessen har byens beste tapas. Der kan man ikke bestille bord, og må bare stille opp og vente.

Men jeg syns verdt det!

Skrevet

(forøvrig ikke jeg heller, inntil det plutselig skjedde med en litt annen gjeng enn jeg pleier spise med, og jeg ble litt satt ut og tenkte at kanskje det var mer vanlig???)

Skrevet
(forøvrig ikke jeg heller, inntil det plutselig skjedde med en litt annen gjeng enn jeg pleier spise med, og jeg ble litt satt ut og tenkte at kanskje det var mer vanlig???)

Jeg har også opplevd dette med en litt annen gjeng enn den faste, så det er vel noen der ute som "er sånn"... Jeg synes det er ganske flaut, jeg, når folk begynner å ordne og styre på den måten. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...