Gå til innhold

reis bort å mist barnhageplass?

Anbefalte innlegg

Gjest marnina
Skrevet

Hei!

Ej vil reis bort te hjemland mitt for nokre månad å ta ungen med me. Kom ej til å mist barnhagplassen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Ej vil reis bort te hjemland mitt for nokre månad å ta ungen med me. Kom ej til å mist barnhagplassen da?

Hvor mange mnd? Og har du planer om at du fortsetter å betale for plassen mens du er borte?

Hvis det bare er et par mnd, og du tar det som at barnet har ferie, altså betaler for plassen, så mister du den nok ikke.

Er det snakk om mange mnd, så må du nok søke om permisjon fra plassen, slik at de kanskje kan gi den til noen andre så lenge.

Gjest marnina
Skrevet

Ej hadd tenkt tri månad. Kansje mer om de passa sei. Ej veit ik ennå.

De hørs jo ut so de best hadd vær å bare gifra me plassen.

Ej tenkt jo ikk over at ej må betal sjøl om ej ikk bruka den. :sjenert:

Takk ska du ha!

Skrevet

Om du søker permisjon fra plassen så kan det hende du ikke må betale. Vi godkjente en sånn permisjon i Oslo Kommune da jeg var pedagogisk leder.

Kravet var da at barnet er borte i mai, juni og juli.

Skrevet

I utgangspunktet må du nok belage deg på å betale for plassen hvis du skal beholde den. Mulig at de lar deg slippe det hvis du legger det opp slik at dere kommer tilbake til hovedopptaket i august. På den måten kan en annen bruke plassen når barnet ditt er borte og siden få "egen" plass når det blir ledig plass i august.

Skrevet
Hei!

Nå er det vel meningen at barn skal følge et vist program igjennom året. Barnehagen er ikke bare en oppbevaringsplass. barn ska utvikle seg. barnet ditt vil gå glipp av mye.

tenker på alle som ikke får plass, så kan du betale og la plassen stå tom. legg ferien nr bhg er stengt du

Gjest ¤bella¤
Skrevet
Nå er det vel meningen at barn skal følge et vist program igjennom året. Barnehagen er ikke bare en oppbevaringsplass. barn ska utvikle seg. barnet ditt vil gå glipp av mye.

tenker på alle som ikke får plass, så kan du betale og la plassen stå tom. legg ferien nr bhg er stengt du

Nå er vel ikke barnehagen stengt i flere måneder da?

Å tenk på det barnte faktisk får oppleve uten for norges grenser.

Nei, søk permisjon, kanskje du slipper å betale, og kanskje noen jan nyte godt av plassen mens dere er på reise ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...