Gå til innhold

Hvordan tolker dere dette bildet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun så ondskapsfull ut. Jeg tror hun er en bitch og han en tøffel.

Gjest postsekk
Skrevet

Det ser ut som et melkespann i bakgrunnen. Han er tydeligvis tørst, men hun nekter å la ham drikke før han har støvsugd huset (den slampen!).

Skrevet
Det ser ut som et melkespann i bakgrunnen. Han er tydeligvis tørst, men hun nekter å la ham drikke før han har støvsugd huset (den slampen!).

Herregud, vi var to som så det samme!

Skrevet

Jeg synes hun ser mer redd ut i blikket, og forsvarer seg selv og sin eiendom mot en grisk mann som prøver å utnytte henne...

Får litt "bonanza-assosiasjoner" a'la "du vet vel at dere lett kan beholde gården hvis du ligger med meg for å slette gjelden?"

Gjest Cederic Rueben
Skrevet

Jeg tolker det som at det er Clara Bow som skal piske en mann som er ulydig fordi han ikke vil utføre Sodomi med henne

Gjest Kvinge
Skrevet

Jeg ser for meg at mannen kommer ut å spør om hun vil ha middag. Hun står å drar opp en rot fra jorden. Hun er litt hissig i blikket fordi hun har anstrengt seg hardt for å få denne roten opp. Hånden havnet over hodet slik, fordi roten plutselig slapp taket i bakken.

Gjest A.P.Katt utlogget
Skrevet
Hun så ondskapsfull ut. Jeg tror hun er en bitch og han en tøffel.

Skokaster forut for sin tid... :Hehe:

Gjest Gjest_Silmarill_*
Skrevet

Clara Bow fra Chaplinfilmene????

Hun snakker litt bestemt til herremannen, men forteller han at hun er tilbake for en drink etter at hun har stallet hesten og skiftet habitt.1

Jepps, det ror jeg :)

Skrevet

Jeg tror det er noen fra den russiske tsar familien....

Vent litt, det var ikke Cedrik Rueben som har postet bildet...

Skrevet

For meg så ser det ut som mannen spør henne om hun trenger hjelp. Og han får et et blikk tilbake som sier "Nå spør du, etter at jeg har stått her i hele dag og banket alle teppene og sofaputene!!! Pass deg du, så jeg ikke bruker den på deg!" :fnise:

Skrevet

Kanskje han har vært utro mot henne?

Syns hun ser litt hevngjerrig ut... vanskelig å si om mannen ettersom han står med ryggen til... men han så litt angrende ut? en militær (skjorta så litt army ut..)som har kommet hjem med en kone nr 2?

:ler:

Gjest A.P.Katt utlogget
Skrevet

Er det ikke det nå liksom? Det ror jeg ;)

Gjest A.P.Katt utlogget med edit
Skrevet

Satte på en t forran ror, slik at det ble ordet: tror :fnise:

Skrevet

Jeg synes hun ser redd, bestemt og litt sint ut. Det første som slo meg var; kone som har fått nok av mishandlingen fra mannen. Holdningen hans var lite vennlig.

Skrevet
Jeg synes hun ser mer redd ut i blikket, og forsvarer seg selv og sin eiendom mot en grisk mann som prøver å utnytte henne...

Får litt "bonanza-assosiasjoner" a'la "du vet vel at dere lett kan beholde gården hvis du ligger med meg for å slette gjelden?"

Samme tanke her, ja....

Gjest en til
Skrevet

Første tanke var i disse banene:

Men så tenkte jeg at hun ser litt slagen, såret, forbannet ut

Kanskje han har vært utro mot henne?

Ja, men på en litt slik ekkelt gammeldags måte:

"Nei, du må dra herfra kjerring. Jeg var egentlig gift fra før, og nå kommer kona og ungene hjem, så må du se deg å pelle deg vekk herfra."

Gjest Cederic Rueben
Skrevet

Det er rett jeg startet ikke tråden. Men det er av den Amerikanske skuespillerinnen Clara Bow som var stor på 1920 tallet. Og har ikke noe med den Russiske tsar-fam og gjøre.

Gjest Cederic Rueben
Skrevet

Nei jeg startet ikke denne tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...