Gå til innhold

Sang til foreldre

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som har en "sang til foreldrene våre" som er fin og som dere vil dele med oss?

Skal gifte oss 12. julie, og fant ut at jeg har glemt og lage en slik sang..

Hilsen en stresset brud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kan du forklare litt nærmere. Prøvde å søke på "til våre hjem" men her kommer det opp altfor mange alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dikt en sang selv...personlig er noe av det verste jeg vet "masseproduserte"(generelle) sanger i bryllup....sangene bør være personlige... :-?

Diktet selv sang til mannen min og til våre foreldre (og mine besteforeldre...har bodd i mange år hos dem)....det tok tid, men var veldig fornøyd med resultatet.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig her. Kan ikke du/dere prøve å dikte en egen sang? Slike standard-sanger til foreldre/familie er ofte stusselige og kjedelige og fryktelig upersonlige. Det er verdt å bruke noen timer på å dikte en egen sang.

Forøvrig holdt vi begge en tale til hver vår familie på dagen vår. Synes dette er kanskje greiere enn en sang jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er helt enig i dette at det er best og dikte en selv og det har jeg prøvd. Men jeg tenkte at jeg kunne få litt ideer fra en slik upersonlig sang. Jeg har laget to vers, men synes den bør være lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig i dette at det er best og dikte en selv og det har jeg prøvd. Men jeg tenkte at jeg kunne få litt ideer fra en slik upersonlig sang. Jeg har laget to vers' date=' men synes den bør være lenger.[/quote']

Det høres lurt ut! Desverre har jeg ingen slik sang å bidra med... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...