Gjest HB Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Jeg vurderer å ta bilen til nærheten av en T-banestasjon for så å ta banen videre på jobb slik at jeg slipper å kjøre gjennom sentrum av Oslo med all køkjøringen det vil medføre. Ønsker fortrinnsvis å ta linje 2 fra Ellingsrudåsen. Er det noen som vet om muligheter til å parkere hele dagen ved en av de første stasjonene der? Hilsen Lille meg
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #2 Skrevet 6. januar 2009 Er det ingen som kjenner til parkeringsmulighetene i nærheten av T-banens linje 2? Hilsen Lille meg
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Furuset og Lindeberg har parkeringsplasser rett ved t-banen, men jeg tror ikke det er pendlerplasser.
Gjest fisk Skrevet 6. januar 2009 #5 Skrevet 6. januar 2009 Linje 2 fra Ellingsrud er skikkelig melkerute hvis du skal til sentrum - jeg ville heller tatt toget fra Lørenskog stasjon. Tror det er pendlerparkering der.
Gjest HB Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Takk for svar. Toget er et alternativ, men jeg skal gjennom byen, så da må jeg eventuelt bytte til T-bane/buss i sentrum. Selv om linje 2 bruker lang tid går den hele veien frem. Men finner jeg ikke parkering må jeg nok bruke toget (eller kjøre på et tidspunkt det ikke er kø). Hilsen Lille meg
Gjest fisk Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Det er pendlerparkering på Grorud (vet ikke om det gjelder tog eller t-bane).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå