Gå til innhold

hjelp! Hvem er den rette?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_iren_*
Skrevet

Det har seg slik at jeg har truffet på to fantastiske fyrer. han ene er meget sjarmerende og får meg alltid til å le, vi har det veldig artig sammen og kjemien er meget god. mens han andre er litt mer som meg, egentlig en litt roligere type, og vi deler grunnlegende troer og verdier, selv om jeg ikke er forelsket i han så tror jeg det ligger kjærlighet mellom oss, men mellom meg og han førstnevnte så er det nok mer forelskelse...så hvem skal jeg gå for...? noen som kan komme med noen tips og råd?:) jeg tenker jo at en skal kunne leve sammen også etter at forelskelsen er avtatt, og når det gjelder han andre så kan det jo hende jeg forelsker meg i han etterhvert...det kan jo gå begge veier her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal gå for nr 1. Følg hjertet ditt.

Skrevet

Det er jo veldig vanskelig å skulle svare på akkurat dette, da det er du som må velge, det er du som kjenner hva du føler for hver enkelt.

Men jeg kan jo si min mening da.. :)

Jeg ville valgt han du er forelsket i. Jeg mener det er disse følelsene en bør ha i starten på et forhold. Du sier at du kan ''lære'' å elske han andre; jeg tror at dersom du velger ham vil du bli skuffet, og dere ender opp med kun vennskapelige følelser. Det er i alle fall det som lett skjer (også selv om du er forelsket i starten) i forhold.

Selvfølgelig kan dette gå begge veier, og du kan angre og alt det der, men jeg hadde angra mye mer dersom jeg hadde gitt slipp på en som jeg hadde så god kjemi med som du har med han første.

Og sier de ikke at motsetninger tiltrekkes? Jeg vet med meg selv at dersom jeg skulle ha vært sammen med en som hadde vært helt lik meg, hadde jeg kjeda meg i hjel.

Jeg hadde gitt blaffen i likhet og heller gått for følelser og kjemi. Det er mye viktigere i et forhold enn like verdier og slikt.

Skrevet

Synes du skal gå for han første. Har vært der selv, og merker at jeg har det bedre med han som jeg er forelsket i, selv om vi er mer ulike så tror jeg at det blir likere etterhvert. Han andre er i mine øyne "perfekt" for meg, men det hjelper desverre ikke når jeg mangler den kriblingen. Forelskelse er herlig :)

Gjest Gjest_Issy_*
Skrevet

jeg synes humor og det aa kunne le sammen og ha det morsomt er 60 % . Har sapass mye av dette i mitt eget forhold , og naa kunne jeg aldri tenkt meg aa ha et forhold uten dette.

Skrevet

Er i akkurat samme situasjon selv nå, bare at nummer 1 og jeg bare er veldig gode venner (og jeg liker han så godt at det kribler i magen), mens nummer 2 har sagt rett ut at han vil ha meg/ser for seg en fremtid med meg.. Egentlig er det jo et luksusproblem :D

Skrevet

Går du for nr 1, så bare husk at dere har et liv å leve sammen når forelskelsen avta, og det er nok da det bli viktig med like verdier og kjærlighet..kanskje håppet dere over forelskelsen og gikk rett på kjærligheten her...:)

Skrevet

Med nummer to får du nok et veldig trygt og ordentlig forhold, mens med nummer en får du en som gjør deg veldig glad og som du har det morsomt med. Det kommer an på hva du vil ha. Hva føler du når du er sammen med nummer to da? Hvis det bare er fornuften som råder her, ville jeg nok satset på nummer en:)

Skrevet

Hvem har du kjemi med? Hvem føler du deg mest komfortabel med? Får du sommerfugler i magen når du møter en av dem?

Skrevet

Når forelskelsen har lagt seg, DA vil du skjønne hvor viktig det er å ha samme verdier! :)

Skrevet

Jeg vil si at ingen av de er den rette, for da hadde du ikke behøvd stille et slikt spørsmål. Så vær åpen med de, kos deg, og ha øynene åpne når den rette kommer.

Skrevet
Jeg vil si at ingen av de er den rette, for da hadde du ikke behøvd stille et slikt spørsmål. Så vær åpen med de, kos deg, og ha øynene åpne når den rette kommer.

Heeeelt enig!

Skrevet

Når ingen av dem peker seg ut som en klar favoritt, så må du enten følge magefølelsen, eller vente til du kjenner de bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...