Gå til innhold

Stor mage etter graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det nærmer seg 1 år siden jeg fikk en baby. Jeg skal nå tilbake i jobb. Men jeg synes det ser ut som jeg nettopp har født. Magen min er like stor nå som da jeg var 4 mnd på vei!! Det som er litt rart er at jeg ikke er overvektig ellers. Jeg er 165 cm høy og veier 56 kg. For en uke siden la jeg om kostholdet fullstendig. Jeg har kun spist knekkebrød med kokt skinke, agurk og tomat, salater, wok med kylling, grønnsaker og fullkornsris og drukket masse vann. Men det er ingen forandring enda. Og det som er så rart er at magen er så hard. Den er steinhard!! Jeg fortsatter med dette kostholdet. Ikke noe godteri, kaker eller junk food. Må vel skje noe etter hvert. Jeg har skikkelig komplekser :( Jeg må bruke klær i en størrelse større enn før graviditeten, og enda er de trange over magen... HULK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener du da? Hjelper ikke bare å legge om kostholdet hvis en ikke er i aktivitet...

Da jeg fikk førstemann bodde vi ikke på en plass der det var treningsenter, men jeg gikk lange og harde turer hver dag med vogna, ikke sånne daffekoseturer, men så jeg ble svett og virkelig brukte kroppen. La på meg 28kg gjennom svangerskapet..

Med nr 2 bodde vi nær et treningsenter med barnepass, så da gikk jeg på trening der noen dager i uken, og selvfølgelig også turer med vogn. Gikk opp 14kg med nr 2.

Jeg tror det tok ca et år før jeg følte at kroppen (og magen) virkelig var den samme igjen....

Lykke til, du finner snart godformen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...