Gjest ButtHead Skrevet 23. juni 2003 #1 Skrevet 23. juni 2003 Er det noen reklamer dere har sett og bemerket dere spesielt pga gutten eller en annen ting? Jeg husker spesielt godt Rimi reklamen hvor det er fra en kaffebar og alle som står i køen bestiller "sære og vanskelige" ting med kaffen men så kommer det en som bare sier "en kaffe". Også har vi jo den Norvegia reklamen med han gutten som sitter ved bordet og får øye på ho pene jenta, men ho er kun interessert i stolen ved siden av han. Om det er gode reklamer eller ikke kan diskuteres, men jeg har i allefall lagt ekstra merke til disse!
Madison Skrevet 23. juni 2003 #2 Skrevet 23. juni 2003 Husker det gikk en mentos reklame for et par år siden, med en skikkelig blond surfegutt.. :kysse:
Brownie Skrevet 24. juni 2003 #3 Skrevet 24. juni 2003 Er det noen reklamer dere har sett og bemerket dere spesielt pga gutten eller en annen ting? Jeg husker spesielt godt Rimi reklamen hvor det er fra en kaffebar og alle som står i køen bestiller "sære og vanskelige" ting med kaffen men så kommer det en som bare sier "en kaffe". Også har vi jo den Norvegia reklamen med han gutten som sitter ved bordet og får øye på ho pene jenta, men ho er kun interessert i stolen ved siden av han. Om det er gode reklamer eller ikke kan diskuteres, men jeg har i allefall lagt ekstra merke til disse! Tror det er Rema 1000 som har den kaffebar-reklamen. En annen god Rema 1000 reklame er der hvor kelneren ramser opp en hel rekke forskjellige valg de har å tilby innen vann hvorpå kunden spør om de har vann tappet fra isbreen på Nordpolen.Kelneren svarer ja og kunden spør "Hvorfor det?" - Knall Kunden er forøvrig den samme damen som spiser opp "kompisen" til taxipassasjeren - reklame for seigmenn. Også kul! Brownie
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #4 Skrevet 24. juni 2003 En liten rettelse...... Kunden som bestiller kildevann er ikke den samme som i taxien! Ulrikke Døvigen spiller restaurantgjesten, og definitivt ikke taxisjåføren! :-?
maiaa Skrevet 24. juni 2003 #5 Skrevet 24. juni 2003 En liten kommentar til den reklamen om forskjellig typer vann. Jeg har alttid irritert meg over den egentlig, jeg. Det er da ikke å lure på hvorfor de har vann med kullsyre eller en smak av mango osv.! Det er jo MYE bedre enn vanlig kjedelig vann! (Men at den må tappes på Nord-Polen er vel litt unødvendig, ja!) Ellers er en reklame jeg ikke glemmer: P-p-p-pizza-fyll!
Sandman Skrevet 24. juni 2003 #6 Skrevet 24. juni 2003 Det stolte ansiktsuttrykket hos keeperen til Tufte IL. når han overleverer hanskene sine til Peter Schmeichel, glemmer man ikke så lett. Ansiktene til de to eldre brødrene i reklamen for Posten, sitter også fast. De bor nesten vegg-i-vegg, men har ikke snakket med hverandre på 25 år. Totning-replikken er fin, fra den andpustne ene broren når han plutselig dukker opp.. "Å jasså, har du bynt å skrive bræv, å'nå'a?"
Catzy Skrevet 24. juni 2003 #7 Skrevet 24. juni 2003 Husker reklamene for DNB, med Truls og Marianne. Catzy
Ruby Skrevet 25. juni 2003 #8 Skrevet 25. juni 2003 Husker den legen som er i Laban reklamen.... han er festlig! Og heavyrockeren i rosa trikot, for Coop.....
Arwen Skrevet 26. juni 2003 #10 Skrevet 26. juni 2003 Og heavyrockeren i rosa trikot, for Coop..... åååå I'm a kittycat fantastisk bra og så må vi ikke glemme ballroomblitz reklamen til Lotto da digger den
liv Skrevet 26. juni 2003 #11 Skrevet 26. juni 2003 Ellers er en reklame jeg ikke glemmer: P-p-p-pizza-fyll! Æ kom da hjem fra skolen klokka var vel kvart på tre Æ skjent et sug i magen hva gjør æ vel med det? Pizzabunn i frysærn og pizzafyll på boks.. Husker jeg rett?
maiaa Skrevet 26. juni 2003 #12 Skrevet 26. juni 2003 JA! Det stemmer, det! Men er sangen helt komplett? Føler at noe mangler, men kan ikke sette fingeren på det! He he... Må jo bare le når jeg tenker på det!
Suzy Skrevet 27. juni 2003 #13 Skrevet 27. juni 2003 Syns han som får spydd ut 20 mill i minibanken er så søt jeg. Det er reklame for lyntotto, eller noe sånt og han går inn i det lille glassburet rundt banken trykker også spyr minibanken ut sedler. Tilslutt er han klemt mot glasset og smiler litt beklemt til den søte dama bak seg i køen. Han er bare så nusselig!!! Suz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå