Gå til innhold

Jeg trenger HJEEEEEEELP!

aniM

Anbefalte innlegg

Hei folkens..

Har møtt en trivelig kar som ba meg med ut... Vi møttes, og hadde en fantastisk aften, dro og spiste først, deretter en liten tur på kafè før vi avsluttet kvelden. Han spanderte ALT, og det er ikke til å legge skjul på at jeg følte meg svært ille til mote.... Han ville ikke la meg betale, og sa at det bare skulle mangle at han spanderte siden han spurte meg. Så har han spurt om jeg vil treffe han igjen, og JA, jeg VIL, mer enn noe annet, jeg liker han godt, men sa jeg ble med dersom han lot meg be ut han denne gangen... SEE?

Penger har aldri betydd mye for meg, liker ikke sånt som er kjempedyrt og kjempefancy, er student med studentøkonomi og trives helt greit med det. Så vi skal ut imorgen. Jeg tok meg vann over hodet og sa jeg hadde en knallidè, men sannheten er at jeg ikke aner hva vi skal finne på.... Så poenget med dette rotete innlegget er :

Hva i all verden skal vi finne på? Det skal være gøy, originalt, og IKKE altfor dyrt. Men jeg vil virkelig ikke bli spandert på igjen.....

På forhånd takk!!! icon_smile.gif

-Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innendørs picnic, gåtur i fjellet, langs stranden, stå på skøyter, go-cart, bowling, museum, brettspill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hm... Du kan ikke invitere ham hjem på middag da? Med massevis av vin og stearinlys? Eller er dere ikke helt kommet dit? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi er nok ikke der enda icon_smile.gif Og dessuten har jeg nettopp flyttet hjem igjen, så privatliv er luksus icon_smile.gif

Rådene var bra, likte innendørs piknik, kunne kombinert den med levende lys-forslaget ditt Matahari, da hadde det blitt mer koselig og søtt enn direkte forførende. For det stadiet er jo enda noen skritt unna. Men hvor i all verden skulle jeg hatt det? BLÆÆÆÆÆÆÆH..... Oj, takk forresten, for rådene icon_wink.gif

-Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva med en tur på fjellet eller ved stranden - med god mat med i sekken? Kan bli kjempekoselig det også - og ikke dyrt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det mest aktuelle. Bor ti min utenfor Oslo da, det er jo verken fjell eller strand her, men jeg tenkte piknik ved festningen dersom været tillater det? Kjenner jeg flaksen min rett er det torden og sludd imorgen *ler*. Derfor ute etter en litt mer skuddsikker plan icon_smile.gif Mamma mia, hva har jeg gjort?

icon_smile.gif

-Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta han med på ditt private,hemelige og yndlingsstedet ditt.eks steder fra barndommen

Ta med noe du liker av mat og drikke.Da ser han flere sider ved deg.Kooz deg i vårværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen tenkte på at du kunne fikset en overraskelses piknic til dere to.Finn deg et koselig sted der du kan dekke på piknicteppe med matkurv evt.det du liker. Stearinlys,nei heller fakkellys siden det ikke vil blåse ut.Gjør alt klart ca 20 min før du skal møte han.Ha det litt skjult før han når dit;eks bak noen busker.Han vil virkelig bli overrasket.Sett deg i hans situasjon:hadde du selv blitt rørt.Får du ikke tid så kan du be en venn gjøre det for deg.enkelt og originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du har jo mange flotte områder i nærheten av oslo!

Du kan ta med mannen og nistekurv med mye rart i til f.eks Østensjøvannet, det er ti/femten min fra sentrum, der har du små fjellknauser, du har masse fugler, du har skjermede steder dersom dere ønsker ro, og mer åpne plasser om dere ønsker det.

i tillegg har du østmarka, du har området ekebergsletta, du har flotte turområder utover mot Henni Onstadsenteret i Bærum, Sognsvann dersom det passer best i den retningen. Frognerparken kan også være kjempekos å sette seg ned i! Bygdøy!

Det er masse å velge i, og de aller fleste stedene kommer dere dere med kollektivtrafikk på enkel og grei måte.

Og nistekurven trenger jo ikke koste all verdens. Finn noe god mat, supler med frukt og grønt fra en grønthandler på Grønland (billig og godt). Kjøp med noe godt å drikke, og voila, du har en briljant aften som ikke koster deg mer en den maten du har lyst på. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østensjøvannet er et kjempeflott sted, men ikke et std jeg ville ha spist. grunnen til dette er at det er så mye fugler der som gjør sitt fornødne der det skulle være. dette gjelder særlig gjess. Gjess er heller ikke noe å spøke med når det gjelder mat. de kan være svært nærgående og sinte, og ikke utsett deg for at gjessene tar over piknikkurven din icon_smile.gif

Bare et tips. Østensjøvannet er helt fabelaktig når det gjelder fugleliv -så er dere interessert i fugler, så ta med en kikkert og ligg på lur icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, takk for mange flotte svar dere, dette setter jeg pris på icon_smile.gif Blir nok piknik ja, været er fantastisk, sett bort fra vinden. Men det får gå!!! Gleder meg!!!

icon_smile.gif

-Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere!

Det ble FANTASTISK vellykket! ble piknik på Akershus Festning, med topp utsikt over fjorden og aker brygge.... Og best av alt - det var varmt, sol, og bare oss der vi satt... ingen mennesker icon_smile.gif

SÅ KOSELIG! Svever enda på lyserosa skyer, og er misunnelig på meg selv for tirsdagen. Fillern at idag ikke er igår og igår ikke var iforigårs.... Eller noe.... Hehe...

icon_smile.gif

-Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...