Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mail fra LK 2.januar at pengene var på vei og ville være på konto innen 1-2 gader. Har enda ikke fått dem. Det jeg lurer på er: Kan de komme senere i dag? (trenger penger nå!:D) Eller er det sånn at dersom pengene ikke kom rett etter 12 i natt, så får jeg de ikke før imårra? Om noen skjønner meg da.. vanskelig å forklare:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror at med 1-2 dager så mener de arbeidsdager. Så kommer inn i løpet av dagen eller morgendagen. Ikke helt sikker på tidspunk, aldri sjekket det. Får håpe de kommer fort da!

Skrevet

Det er nok snakk om 1-2 virkedager ja. Uansett har du vel ikke krav på å ha pengene før 15., så ikke noe å mase etter.

Skrevet
Det er nok snakk om 1-2 virkedager ja. Uansett har du vel ikke krav på å ha pengene før 15., så ikke noe å mase etter.

Første utebetaling i semesteret kommer ikke den 15., men når man har semesterregistrert seg og signert evt gjeldsbrev.

TS: Jeg venter også... I min bank får jeg ofte inn lånet i 4-tiden på ettermiddagen, så jeg krysser fingrene for at det er tilfellet denne gangen også og at det dermed kommer i dag. ;)

Gjest smotti
Skrevet

Mulig de også dukker opp rett over 12, det er vanlig i min bank, sitter klar til å sjekke her nå. hehe

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

så bra!:) hehe.. da er det håp enda!:D fikk dere også melding om at pengene var på vei på fredag?

Skrevet
så bra!:) hehe.. da er det håp enda!:D fikk dere også melding om at pengene var på vei på fredag?

Jepp. :)

Gjest smotti
Skrevet

fikk og meldingen på fredag... fremdeles ingen penger... :( kanskje de kommer rundt 4 :) (optimisten)

Skrevet

Fortsatt ikke kommet her heller.... *trommer med fingrene*

Skrevet

Heldig:D Hehe.. akkurat sjekka, ikke noe her.. håper på kl 4:P

Gjest smotti
Skrevet

grrrrr vil ha dem idag!!! hehe :fnise: At det skal væse så irriterende å vente :P

Skrevet

Du får sjekke seinere i dag smotti, for nå har jeg fått pengene også!:D Da får sikkert du i dag også;)

Skrevet

Hadde ikke fått penger da jeg skjekka klokka halv 9 i dag. Klokka 2 derimot var de inne:)

Skrevet

Hmm.. jeg betalte 4. juledag, men har fremdeles ikke fått noe beskjed om at jeg får pengene.

Får vel bare vente ei stund til. Haster ikke så veldig, men hadde vært kjekt.

Skrevet

Får alle beskjed om at de er på veg nå eller er det bare de som søkte kun for våren? Husker ikke hvordan det har fungert før...

Skrevet

Jeg søkte både for høst og vår når jeg søkte etter sommeren.. betalte også semesteravgift for våren da! Er vel de som har gjort det, som får betalt ut penger nå--trur jeg?:P Men skal jo uansett ikke gå så langt ut i januar før man får pengene, så får håpe dere andre får raskt også!:)

Skrevet

Fikk faktisk pengene i går :) og i dag fikk jeg mail og sms om at pengene kommer om 1-2 virkedager ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...