Gjest Mann25 Skrevet 5. januar 2009 #1 Del Skrevet 5. januar 2009 Trenger svar fra noen kvinner om dette tema Dama har kjøpt en dobbeldildo som hun vil at vi begge skal bruke samtidig. Jeg er litt skeptisk, men det frister litt allikevel. Noen som har erfaring fra dette? Altså ikke mellom to damer men mellom mann og dame. For å unngå misforståelser så er dette en dobbeldildo av den lange typen med to hoder. Ikke sånn med en ekstra, litt tynnere del, for vaginal og anal stimuli samtidig. Mistenker at hun egentlig har fantasier om å prøve dette sammen med en jente men jeg må stille isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nytelsen Skrevet 7. januar 2009 #2 Del Skrevet 7. januar 2009 Trenger svar fra noen kvinner om dette tema Dama har kjøpt en dobbeldildo som hun vil at vi begge skal bruke samtidig. Jeg er litt skeptisk, men det frister litt allikevel. Noen som har erfaring fra dette? Altså ikke mellom to damer men mellom mann og dame. For å unngå misforståelser så er dette en dobbeldildo av den lange typen med to hoder. Ikke sånn med en ekstra, litt tynnere del, for vaginal og anal stimuli samtidig. Mistenker at hun egentlig har fantasier om å prøve dette sammen med en jente men jeg må stille isteden Det er fantastisk deilig å ligge der sammen.. når hun har sin "del" v dildoen i fitta.. våt og kåt, og jeg har den andre dele in anus.. pirrende frekt og deilig.. og samtidig se hvarndre i øynene.. og knulle hverandre slikl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #3 Del Skrevet 7. januar 2009 Anus til anus er digg!!! Jeg og kona gjør det ofte :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå