Ceciliebb Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Ja, lang historie blir "kort" Nyttårsaften skulle jeg være med venninnen min til kjæresten hennes og feire.. Uheldigvis for meg (hadde null ide før jeg kom) skulle det vist bare være venninnen min, kjæresten hennes og meg der.. Så ja, jeg følte meg ganske som 5 hjulet, så jeg satte meg ned og så på kongens nyttårstale og drakk (litt trist å si, men drakk ganske bra mye >.<) Litt senere (når alkoholen hadde begynt å påvirke) kom plutselig 2 til på besøk og skulle egentlig bare hilse på, men ble. Dette var da en venninne (som kjente kjæresten til venninna mi)og en god kompis av henne. etter mye morro, ut på gaten og ønske naboene godt nyttår osv så fikk jeg og kompisen som hadde kommet, ganske god kontakt (han hadde også begynt å drikke litt, selv om han var edru når han kom) han startet vel egentlig å passe på meg helt fra han kom.. og ja, nummer utveksling og kontakt siden da har nå ført til at vi skal ut en tur sammen -.- eneste triste tingen er at jeg ikke har peiling på hva vi skal gjøre.. for vi hadde den "hva har du lyst til å gjøre", "jeg veit ikke, du får bestemme" praten... og for å ikke lage en lang samtale ut av det (veit at det kan bli) sa jeg at jeg kunne finne på noe... jeg fikk hverfal ut av han at han liker hyggelige film kvelder ;P Så kommer problemet, han bor fremdeles hjemme og familien hans er vist et slit, men jeg kan også si det samme med min familie.. Så ja, har et lite problem. Jeg bor heller ikke i noen storby (Drammen), så jeg kommer ikke helt på hva jeg kan finne på.. Nå som det er kaldt ute (-10 gjennomsnittlig hver dag nå i det siste), og tror egentlig han ikke vil gå på kino.. selv om han liker film.. :/ Så har et ganske stort dilemma -.- HJELP! vær så snill
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Enten så får en av dere kaste ut familien for kvelden, bestille/lage noe god mat og ha den koselige filmkvelden. Ellers må dere nok bare kle på dere godt og: - Gå på kino - Bowle - Kafèbesøk - Restaurant Etc. Blir nok koselig uansett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå