Gjest Gjest_Lima_* Skrevet 5. januar 2009 #1 Skrevet 5. januar 2009 Samboeren min insisterer på å kjøpe Lambi toalettpapir. Han synes de billigere sortene blir for harde og ubehagelige mot huden. Er det noen som har tips om billig dopapir som samtidig er mykt? Prøver å spare penger overalt for tida vi.
Gjest Eurodice Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Samboeren min insisterer på å kjøpe Lambi toalettpapir. Han synes de billigere sortene blir for harde og ubehagelige mot huden. Er det noen som har tips om billig dopapir som samtidig er mykt? Prøver å spare penger overalt for tida vi. I Europrisbutikker har de mykt og rimelig toalettpapir. Jeg handler for det meste på Mega, fordi det er nærmest der jeg bor. Der pleier jeg å kjøpe Coop nice and soft. Jeg husker ikke prisen på det nå, det er i hvert fall mye rimeligere enn Lambi.
Heart7086 Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Vi kjøper på Europris, "elsker" do papiret de har der! Dog, IKKE miljøspar, det er så vondt! Vi kjøper en sånn pakning med 12 ruller i, koster... 50,- ca? MYE billigere enn å kjøpe en pk me 6 til 30,- på rema el lign(bare eks da) Super Soft Elegance heter den, el no lign ihvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Vi kjøper på Europris, "elsker" do papiret de har der! Dog, IKKE miljøspar, det er så vondt! Vi kjøper en sånn pakning med 12 ruller i, koster... 50,- ca? MYE billigere enn å kjøpe en pk me 6 til 30,- på rema el lign(bare eks da) Super Soft Elegance heter den, el no lign ihvertfall. MYE billigere er det ikke, nei 12 ruller til 50 kr blir 4,2 kr pr rull, mens 6 ruller til 30 kr blir 5 kroner pr rull. Jeg kjøper papir til 12 kroner for 8 ruller, DET er mye billigere, det. Men det er miljøpapir, da.
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Jeg husker ikke hva det jeg kjøper heter, men jeg kjøper en sort hvor det er ekstra mye på rullen. Sjekker alltid meterprisen på hyllekanten før jeg bestemmer meg, det varierer veldig mye hvor mye det er på hver rull. Ellers har de bra toalettpapir på Binders, men der må du kjøpe en stooor pakke da, så krevet at man har god plass.
Rødvinspiken Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Jeg kjøper UNIK toalettpapir - pakke med 12 ruller. De har UNIK produkter på Meny ihvertfall. Det er mykt om enn ikke så mykt som Lambi. Handler stort sett på Rema 1000, men drar til Meny for dopapir ettersom Rema kun har hardt dopapir eller Lambi.
Gjest Gniern Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Vi kjøper også bare Lambi, samboer som insisterer her, også. Vi kjøper mye når det er på tilbud, og det er det med jevne mellomrom her vi bor, vi betaler faktisk aldri full pris. Vanlig tilbudspris er 3,33 pr rull, noen ganger også 2,97, og maks 2-3 ganger i året 2,50 pr rull. Vi er en stor familie som heldigvis har boder i kjelleren, for plass tar det, men du store min så mye toapapir det egentlig går...
Gjest itla Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Jeg kjøper UNIK toalettpapir - pakke med 12 ruller. De har UNIK produkter på Meny ihvertfall. Det er mykt om enn ikke så mykt som Lambi. Handler stort sett på Rema 1000, men drar til Meny for dopapir ettersom Rema kun har hardt dopapir eller Lambi. Vi har også pleid å kjøpe dette (som selges i alle Norgesgruppen-kjedene, så vidt jeg vet), men rett før jul endret de på det, så nå er det en god del hardere enn det pleide å være. Sist kjøpte vi derfor en pakke Edet Soft Long, som foreløpig virker allright. Med jevne mellomrom får vi også en jumbopakke med 70-80 ruller av mamma og pappa, som de kjøper av det lokale idrettlaget. Det er faktisk mitt favorittpapir, men vi har ikke plass til mer enn en jumbopakke av gangen. (De kjører ut en gang i halvåret eller noe, og foreldrene mine kjøper da så det varer til neste gang de tar runden. Men de har to boder og loft...)
Chiquita Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Vi kjøper en type de har på coop prix. Lurer på om det ikke er Coop nice and soft, som nevnt over her (orker ikke gå og se) Men det er i allefall godt og mykt (og billigere)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå