Gå til innhold

Dopapir

105 stemmer

1. 1. Hvordan skal dorullen henge?

• Med enden mot veggen
      5
    • Med enden nærmest deg
      100

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå saumfart tråden vel og lenge, og har vurdert å ringe frelsesarméen for å få dem til å hjelpe og lete...hvor er alternativet "bryr meg midt i ryggen"?

Jeg synes hovedsaken er at jeg får "endene til å møtes". Så om du lider av tvangsnevroser, kom til meg, her kan du snu rullen om så på høykant uten at jeg legger merke til det. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det var innlysende. Men etter noen års kamp har jeg gitt opp å snu rullen den riktige veien. Enda godt at de beste hotellene har det som standard, med brett til og med!

Skrevet
Her lider tusenvis av folk i Kongo. Gaza er bombet sønder og sammen. folk er drept, blitt husløs, har ikke jobb eller mat. Usa har gått til helvete økonomisk, omtrent resten av verden følger med.

Her hjemme sliter folk med renten, arb.ledigheten stiger og staten deler ut krisepakker.

Så har du et problem..hvilke vei dorullen skal henge.........

Vet du hvor mane det kan være i verden som ikke vet hva en dorull er for noe...

Har man ikke noen problemer, så lager man noen. Noe skal man jo skrive om

Skrevet
Jeg er av den bestemte oppfatning at enden på dopapiret skal henge nærmest den som skal rive av et tørk. Kommer jeg et sted der enden vender mot veggen, snur jeg selvfølgelig rullen.

Enig med deg!

..og noen ganger har også jeg snudd den, uten å tenke særlig over at jeg gjør det.. :fnise:

Skrevet

jeg diskuterte dette med samboeren min i dag:P v i er begge enig om at den skal være nærmest den som sitter på do, og ikke inn mot veggen:P

Skrevet
Her lider tusenvis av folk i Kongo. Gaza er bombet sønder og sammen. folk er drept, blitt husløs, har ikke jobb eller mat. Usa har gått til helvete økonomisk, omtrent resten av verden følger med.

Her hjemme sliter folk med renten, arb.ledigheten stiger og staten deler ut krisepakker.

Så har du et problem..hvilke vei dorullen skal henge.........

Vet du hvor mane det kan være i verden som ikke vet hva en dorull er for noe...

Har man ikke noen problemer, så lager man noen. Noe skal man jo skrive om

Her lider tusenvis av folk i Kongo. Gaza er bombet sønder og sammen. Folk er drept, blitt husløse, har ikke jobb eller mat, og USA har gått til helvete.

Og så sitter du her på KG??? Fytterakkern, svarer i en idiotisk tråd gjør du også! Eier du ikke samvittighet?!?

Ser du den lille logiske bristen i å fortelle andre på KG at det er dumt å sitte på KG når det skjer så mye i verden..?

Men som jeg har sagt tidligere; dorullen skal med enden nærmest den som har dorullbehov.

Skrevet

Så har du et problem..hvilke vei dorullen skal henge [...]

Nettopp under slike ekstreme forhold er det viktig for menneskers mentalhygiene at der finns noen småting som stemmer, at de ikke får følelsen av at "alt" i hele verden går i oppløsning. Hvor mange sjokktraumatiserte har ikke blitt hjulpet sjelelig ved at durullen, i det minste, hang feil vei.

Selv synes jeg det er greit å hekte av rullen, og sitte å fomle med den litt. Godt å ha fingra i noe, når det røyner på som verst, liksom.

Jeg håper du aldri vil oppleve så store problemer, at din mentale helbred avhenger av et perfekt tørk...

Skrevet
Nettopp under slike ekstreme forhold er det viktig for menneskers mentalhygiene at der finns noen småting som stemmer, at de ikke får følelsen av at "alt" i hele verden går i oppløsning. Hvor mange sjokktraumatiserte har ikke blitt hjulpet sjelelig ved at durullen, i det minste, hang feil vei.

Selv synes jeg det er greit å hekte av rullen, og sitte å fomle med den litt. Godt å ha fingra i noe, når det røyner på som verst, liksom.

Jeg håper du aldri vil oppleve så store problemer, at din mentale helbred avhenger av et perfekt tørk...

Det perfekte tørk er faktisk ganske undervurdert..!

Skrevet

Så lenge det er papir på rullen, bryr jeg meg mindre... Dessuten har jeg en holder som står ut i rommet, så det er kortenden av rullen som er inn mot veggen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...