Gå til innhold

Dopapir

105 stemmer

1. 1. Hvordan skal dorullen henge?

• Med enden mot veggen
      5
    • Med enden nærmest deg
      100

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det kan ikke være meningen noe annet enn at enden skal ut fra veggen. Lambi ville ikke trykket sauene sine feil vei?

:skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Papiret skal henge nedover.

No shit :ler:

Har aldri brydd meg om hvordan papiret henger, så lenge dorullen ikke er tom er det ett fett for meg. :kaffekopp:

Skrevet

Med enden mot meg selvsagt!

Men jeg retter ikke på det hos andre, for det kan være at de har samme tvangstanker som meg, bare med dorullen andre veien. Og jeg vet hvor irriterende det er når andre endrer på ting hjemme hos meg. Jeg har nemlig en svigermor som snur såpedispenseren inn mot speilet hver gang hun bruker den. Jeg får nesten fnatt, altså! :fnise:

Gjest Cederic Rueben
Skrevet

Jeg er mer nyskjærig på hva enden er siden begge ender er like

Skrevet

Med enden mot meg, ja. Endrer ikke på det hos andre, men stusser over at de kan mene det er praktisk.

Gjest Wrangler
Skrevet

Jeg snur rullen så endestykket vender ut fra veggen. Selvfølgelig. Er da ikke heeelt på jordet!

:)

Skrevet
Jeg har nemlig en svigermor som snur såpedispenseren inn mot speilet hver gang hun bruker den. Jeg får nesten fnatt, altså! :fnise:

Hvorfor i alle dager gjør hun det?

Skrevet
Hvorfor i alle dager gjør hun det?

Aner ikke. Men den står alltid den veien hjemme hos henne også, så jeg regner med det er en tvangstanke a´la dopapiret. :ler:

Skrevet
Hvordan skal dorullen henge?

Jeg er av den bestemte oppfatning at enden på dopapiret skal henge nærmest den som skal rive av et tørk. Kommer jeg et sted der enden vender mot veggen, snur jeg selvfølgelig rullen.

Det gjør jeg og.

Skrevet

Jeg er av den bestemte oppfatning at enden på dopapiret skal henge nærmest den som skal rive av et tørk. Kommer jeg et sted der enden vender mot veggen, snur jeg selvfølgelig rullen.

Det kan du bare slutte med. Jeg henger dorullen andre veien, like bevisst som at du henger enden ut, og jeg er ikke interessert i at du skal komme hjem til meg og snu dorullen min. Det er et valg jeg vil ta selv, i min egen leilighet!

Fatter ikke hvorfor enkelte tror deres løsninger er så selvfølgelige at de skal innføre dem hos folk som gjør det slike DE syns er mest praktisk..

Skrevet
Det kan du bare slutte med. Jeg henger dorullen andre veien, like bevisst som at du henger enden ut, og jeg er ikke interessert i at du skal komme hjem til meg og snu dorullen min. Det er et valg jeg vil ta selv, i min egen leilighet!

Fatter ikke hvorfor enkelte tror deres løsninger er så selvfølgelige at de skal innføre dem hos folk som gjør det slike DE syns er mest praktisk..

Signerer denne, selv om jeg selv ønsker å ha papiret med enden ut.

Jeg forandrer da ikke på ting hjemme hos andre folk fordi jeg vil ha det sånn. Det er egentlig ganske frekt.

Skrevet

Enden skal ut, men det er da virkelig huseiers privilegium å bestemme over dorullen på sitt eget bad, selv om hun/han gjør det riv ruskende galt. Det er frekt å bytte dette hos andre.

Skrevet

Gudameg, dere er gærne, altå! Snur dere virkelig dopapiret hos folk dere er på besøk hos? Jeg snur det når jeg kommer inn på do uansett hvilken vei det henger (før jeg knepper opp buksa) og så henger det tilbake slik det hang først etter at jeg har vasket hendene. Men hvis dodøra går innover i rommet skrur jeg den av hengslene og setter den på igjen slik at den går utover. Det er et slags oppheng jeg har. Og så liker jeg bare 40 watts lyspærer så hvis folk bruker noe annet bytter jeg ut disse med 40 watts.

Skrevet
Gudameg, dere er gærne, altå! Snur dere virkelig dopapiret hos folk dere er på besøk hos? Jeg snur det når jeg kommer inn på do uansett hvilken vei det henger (før jeg knepper opp buksa) og så henger det tilbake slik det hang først etter at jeg har vasket hendene. Men hvis dodøra går innover i rommet skrur jeg den av hengslene og setter den på igjen slik at den går utover. Det er et slags oppheng jeg har. Og så liker jeg bare 40 watts lyspærer så hvis folk bruker noe annet bytter jeg ut disse med 40 watts.

Hahaha...

Skrevet

Skal henge utover og det er ikke pga pent mønster å papiret eller noe annet. Det er av hygenisk årsaker. Hverken veggen bak eller hendene (kom kan komme i kontakt med veggen) som griper etter papiret trenger å være av det reneste som finnes. Da er det best med endel avstand mellom papiret og veggen.

Kan jo tenke selv hva man synes er best om om besøker en suspekt utgave et sted ute i verden (eller i Norge for den saks skyld) og papiret ligger tett opp mot veggen.

Skrevet

Selvsagt skal det være slik! Rullen må snus dersom den er feil vei

Skrevet
Kan jo tenke selv hva man synes er best om om besøker en suspekt utgave et sted ute i verden (eller i Norge for den saks skyld) og papiret ligger tett opp mot veggen.

Så du mener at dorullen ikke er nær veggen hvis enden henger ut? Dette var en fornøyelig påstand, som jeg gjerne skulle hørt noen argumenter på..

Min dorull er borti veggen uansett hvordan den henger, til og med den samme siden av papiret: utsiden. Hendene er heller ikke noe mindre borti noe som helst fordi om papirenden vender mot meg.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Rebecca_*
Skrevet
Så du mener at dorullen ikke er nær veggen hvis enden henger ut? Dette var en fornøyelig påstand, som jeg gjerne skulle hørt noen argumenter på..

Min dorull er borti veggen uansett hvordan den henger, til og med den samme siden av papiret: utsiden. Hendene er heller ikke noe mindre borti noe som helst fordi om papirenden vender mot meg.

Da er du et dumt, sært menneske, med dårlig motorikk. En hver person burde kunne forsyne seg med papir, UTEN å være borti veggen.

Skrevet
Da er du et dumt, sært menneske, med dårlig motorikk. En hver person burde kunne forsyne seg med papir, UTEN å være borti veggen.

Jeg klarer å ta dopapir uten å være borti veggen uansett hvilken vei dorullen henger, det gjør liten forskjell.

Men forklar meg hvordan dorullen ikke er borti veggen hvis enden henger ut, da!

Skrevet

Her lider tusenvis av folk i Kongo. Gaza er bombet sønder og sammen. folk er drept, blitt husløs, har ikke jobb eller mat. Usa har gått til helvete økonomisk, omtrent resten av verden følger med.

Her hjemme sliter folk med renten, arb.ledigheten stiger og staten deler ut krisepakker.

Så har du et problem..hvilke vei dorullen skal henge.........

Vet du hvor mane det kan være i verden som ikke vet hva en dorull er for noe...

Har man ikke noen problemer, så lager man noen. Noe skal man jo skrive om

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...