Gå til innhold

Dopapir

105 stemmer

1. 1. Hvordan skal dorullen henge?

• Med enden mot veggen
      5
    • Med enden nærmest deg
      100

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan skal dorullen henge?

Jeg er av den bestemte oppfatning at enden på dopapiret skal henge nærmest den som skal rive av et tørk. Kommer jeg et sted der enden vender mot veggen, snur jeg selvfølgelig rullen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Pascale
Skrevet

Jeg er av den bestemte oppfatning at enden på dopapiret skal henge nærmest den som skal rive av et tørk. Kommer jeg et sted der enden vender mot veggen, snur jeg selvfølgelig rullen.

Det gjør jeg også. Trodde jeg var den eneste... :-o

Skrevet

Haha, det gjør jeg også :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Det samme gjør jeg. Det er dessuten farger og mønstre på mye toalettpapir. Dette ser man jo ikke hvis enden vender mot veggen.

Skrevet

Trodde det var en selvfølge at enden skulle være utover jeg... :sjenert:

Hehe, nei, den MÅ være utover for min del ihvertfall :) Glad for å høre at jeg ikke er den eneste som har slike "tvangstanker"!

Skrevet

Enden utover er mest naturlig, føler jeg.

Skrevet

Som Kristopher Schau sa da han drev med et av de ekle eksperimentene sine, fritt gjengitt etter min hukommelse:

"Papiret skal selvfølgelig henge med enden ut i rommet, det er som om det strekker seg ut og sier ta meg, bruk meg!"

:fnise:

Og jeg er helt enig med ham.

Gjest Heloise
Skrevet
Kommer jeg et sted der enden vender mot veggen, snur jeg selvfølgelig rullen.

Jeg også. :)

Skrevet

Ved enden nærmest meg.

Skrevet

Papiret må henge utover.. Jeg bytter om det er andre veien. Derfor jeg får helt hetta av offentlige do'er for der er det gjerne andre veien.

Skrevet
Som Kristopher Schau sa da han drev med et av de ekle eksperimentene sine, fritt gjengitt etter min hukommelse:

"Papiret skal selvfølgelig henge med enden ut i rommet, det er som om det strekker seg ut og sier ta meg, bruk meg!"

:fnise:

Og jeg er helt enig med ham.

:skratte: Trodde det bare var meg jeg...jeg føler jeg må snu på alle dorullene når jeg er på besøk hos folk... :fnise:

Skrevet
Trodde det var en selvfølge at enden skulle være utover jeg... :sjenert:

Hehe, nei, den MÅ være utover for min del ihvertfall :) Glad for å høre at jeg ikke er den eneste som har slike "tvangstanker"!

Haha, så absolutt ikke :mrgreen:

Gjest *Ulla*
Skrevet

Det kan ikke være meningen noe annet enn at enden skal ut fra veggen. Lambi ville ikke trykket sauene sine feil vei?

Skrevet

Jeg tar faktisk og retter på toalettrullen om den henger "feil" vei.

Jeg skal ha enden ut fra veggen, altså nærmest meg.

Skrevet
:skratte: Trodde det bare var meg jeg...jeg føler jeg må snu på alle dorullene når jeg er på besøk hos folk... :fnise:

Det er ikke bare deg. hehe :fnise:

Skrevet

Jeg snur også alltid dorullen om den henger "feil" hjemme hos folk, hehe ;) Selvfølgelig skal enden være ut mot rommet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...