Gjest Gjest_mee_* Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Hei! Jeg har drivi og spilt supermario galaxy en god stund nå, og er oppe i 104 stjerner (om jeg hukser rett). Men nå er det noen av de siste jeg sliter noe innmari med, og jeg vil så gjerne klare alle 120 stjernene! Men er bare sånne "komet"-ting igjen, som jeg har prøvd igjen og igjen, men får det aldri til! AAARGH! Hva gjør jeg nå? Må jeg bare gi opp. For jeg har serr prøvd de forskj. brettene 100xxx ganger, og er helt stiv i hendene hehe. Er spesielt de som går på tid (løpe om kapp med han fyren og samle penger) som jeg sliter med, da rekker ejg aldri å ta stjerna lissom. Noen tips? Går det an å jukse?
GlaJenta88 Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hei! Jeg har drivi og spilt supermario galaxy en god stund nå, og er oppe i 104 stjerner (om jeg hukser rett). Men nå er det noen av de siste jeg sliter noe innmari med, og jeg vil så gjerne klare alle 120 stjernene! Men er bare sånne "komet"-ting igjen, som jeg har prøvd igjen og igjen, men får det aldri til! AAARGH! Hva gjør jeg nå? Må jeg bare gi opp. For jeg har serr prøvd de forskj. brettene 100xxx ganger, og er helt stiv i hendene hehe. Er spesielt de som går på tid (løpe om kapp med han fyren og samle penger) som jeg sliter med, da rekker ejg aldri å ta stjerna lissom. Noen tips? Går det an å jukse? Hvis det er Cosmic Mario du racer med, så burde du trykke forover, helt frem til det nedtellingen er på 2. Da trykker du på Z for å krøke deg ned. Når racet starter, så skyndter du deg å trykke på A. Da blir du gul i et par sekunder, og får en skikkelig boost som gjør at du kommer langt foran han. Også tror jeg faktisk at det er 121 stjerner Men da må du først få de 120 første, så unlocke Luigi, spille hele runden en gang til med han, og så får du en galakse til
Visiter Skrevet 6. januar 2009 #3 Skrevet 6. januar 2009 Spiller sjæl, har 52 stjerner eller noe etter to dagers spilling. Jeg synes spillet er altfor lett så langt, men det er vel lagd for barn ... Regner med at det blir litt mer krevende etter Engine Room. Så langt har jeg ikke hatt problemer med komet-stjernene i det hele tatt, jeg har klart alle på andre-tredje forsøket. Jeg visste ikke om det trikset til GlaJenta88, det skal jeg prøve neste gang. Når det gjelder Cosmic Mario har jeg pleid å ta det rolig og holde meg rett foran eller bak ham hele første forsøket for å se hvilken vei han går og når han gjør feil eller sakker farten (det er som regel et par steder han fomler på hver "bane") og sørge for å klare det neste gang. Er det forresten han lille bowseren som er Cosmic Mario i dette spillet? Mener å huske at det var ham i Sunshine ... Tidskometgreiene er som regel enkle, man får ganske god til så man rekker å gjøre en-to feil per gang. Fast foes har jeg bare prøvd én gang, med de steinene som liker å knuse marioer, og det synes jeg var like lett som å ta det med vanlige fiender. Det siste jeg har prøvd er å bare ha en liv-greie på han sag-spinne-bossen, det var en bitch. Kanskje det vanskeligste jeg har opplevd i spillet så langt, men samboeren min klarte det med én gang, så ... Uansett tror jeg ikke det er noe særlig triks på de fleste av dem, de er vel lagd for å utfordre de som har spilt mye og vil gjøre det litt vanskeligere når de kjenner brettet godt. Bare prøv igjen og igjen, så går det plutselig.
Visiter Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 (endret) Ok, nå har jeg fullført Engine Room og har til sammen 72 stjerner eller noe der omkring. Jeg har fortsatt ikke reist med romskipet for å sloss med Bowser, men jeg antar at det er siste bossen, så den vil jeg spare litt. Fortsatt litt kjedelig og enkelt spill, synes jeg. Jeg har støtt på to kometgreier som faktisk var ganske vanskelige. Den ene er mulvarpbossen med kun en livgreie, og den andre er Cosmic Mario-racet på brettet med det store treet. Jeg prøvde det tipset til GlaJenta88, men fikk det ikke til ... Alt jeg oppnådde var at Mariofaen krøkte seg sammen og tok en baklengs salto. Det lange rumpehopet får jeg bare til hvis jeg venter til etter nedtellingen. Forresten: Noen som vet hva myntene er gode for? Utover det at de gir deg liv når du trenger det og teller som high score kan jeg ikke se at de har noen verdi. Er det sånn som det pleier å være i Mario-spill, at man får en bonus-stjerne dersom man finner 100 mynter i ett brett? Endret 7. januar 2009 av Visiter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå