Strix Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Hva tror dere? Er det noen der ute som fortsatt ser nytten i vhs filmer eller er det bare å dumpe dem??
Votten Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 DUMP dem Når man er vant til å se på dvd, og tilfeldigvis ser en vhs film, er det nok mange som reagerer på kvaliteten, hvertfall hvis man ser noe i HD! Jeg har kasta de ut for lengst:P
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Hva tror dere? Er det noen der ute som fortsatt ser nytten i vhs filmer eller er det bare å dumpe dem?? Jeg har dem enda, og ser på dem med jevne mellomrom.
MissStiles Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har dem også men ikke liggende frem. Ligger pakket ned i en eske. Bruker bare DVDer nå.
Gyda Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Og vi har masse barnefilmer liggende - som vi ikke vet hva vi skal gjøre med... Sende de på loppemarked, kanskje... VHS - spillere har jo blitt så dyre, at det er ikke så veldig mange som har dem lengre (inkludert oss)
Strix Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2009 DUMP dem Når man er vant til å se på dvd, og tilfeldigvis ser en vhs film, er det nok mange som reagerer på kvaliteten, hvertfall hvis man ser noe i HD! Jeg har kasta de ut for lengst:P Jeg er helt enig med deg, kvaliteten er jo bare helt .... samenlignet med dvd. De har lagt i en kasse i flere år her i huset uten å bli tatt frem. Har ikke vhs-spiller lengre for den sa takk for seg da dvd-spilleren kom i hus mange år før det igjen Nei, evt. samlere og entusiaster får tak i de på andre måter
DingDong Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Sleng dem ut på nettauksjon, du får neppe noe særlig for dem, men fint å la andre få gleden av noe du ikke trenger lenger
MissStiles Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Sleng dem ut på nettauksjon, du får neppe noe særlig for dem, men fint å la andre få gleden av noe du ikke trenger lenger Ja det har jeg gjort. Fikk solgt noen av filmene men ikke mange. Ikke mange som vil kjøpe det lengre. Jeg har fortsatt en VHS spiller men den ikke koblet til.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har gitt noen kasser med VHS til loppemarked. Hadde endel bra og "sjeldne" fimer som kanskje noen vil ha glede av nå når jeg selv ikke har VHS-spiller lenger. Ellers er nok ikke salgsmulighetene de beste - utvalget av film på DVD er så mye større enn det var på VHS, og prisene og kvaliteten bedre (jeg vil tro VHS-kvalitet ikke er noe som tiltrekker særlig mange samlere). Så det meste er lett tilgjengelig på DVD. Men som sagt, noen vil kunne ha glede av det om det gies bort eller selges for en slikk og ingenting.
Strix Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2009 Tror kanskje jeg gir dem til Fretex om de er interessert i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #11 Skrevet 7. januar 2009 For all del, ikke kaste dem! Gi dem til Fretex, loppemarked eller en bruktbutikk, whatever. Det er flere av oss som ikke har råd til DVD-spiller, og er interessert i gamle VHS-filmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå