Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅ, jeg vet jeg lager mine egene problemer, men jeg greier ikke å la vær...

Er så sinnsykt sjalu på exdama til kjæresten min, og det er i hovedsak facebook som er skyld i det... Klarer ikke å la være å gå inn på siden hennes, og hver gang blir jeg så utrolig deppa av det. Hun er bare så utrolig pen og populær og det virker som om hun har så mange venner og gjør så utrolig mange morsomme ting. Hun er rett og slett jævla vellykka. Er turer hit, middag der, seiltur, sykkeltur, skitur, temafester, reiser og jeg vet ikke hva.

Ligger også bilder av hun og kjæresten min der ute, og selv om jeg vet jeg ikke burde klarer jeg ikke å la vær å se på de. Se på steder de har vært, kommentarer de har skrevet til hverandre osv. Og tenke at han kan vikelig ikke være happy med meg, vi finner ikke på så veldig mye, jeg har ikke så mange venner og er ikke så pen eller vellykka. Føler at han tenker mer og mer på henne. Skulle øsnke jeg kunne si han dumpa henne, men grunnen til at det ble slutt var at han ga henne et ultimatium når hun ville reise til Afrika for å drive veledig arbeid, han sa at om hun dro ble det slutt og hun dro og ble borte 9 mnd og i mellomtiden hadde vi møtt hverandre...

Kan nesten ikke si noe til han heller, vi har ikke vært sammen så lenge heller, vil ikke at han skal tro jeg er helt skrullete heller. Men vet inners inne at han har følelser for henne og jeg elsker han. Hva skal jeg gjøre? Vetj o at jeg ikke burde gå på siden hennes, men er som heroin, tenker bare jeg skal kikke en siste gang også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

jeg skjønner hvordan du har det! Du burde ikke si noe om det til han, (den feilen har jeg gjort). For hvis du sier noe, kan du risikere at han begynner å tenke på henne, når han kanskje ikke gjorde det i utgangspunktet. At du påpeker de bra tingene med henne på en måte.

Prøv heller å fokusere på hva dere har sammen, som han kanskje ikke hadde med henne. Prøv å finne på mer ting med han, ikke konkurrer med "alt det flotte hun gjør", men lag deres eget forhold.. Vis han dine kvaliteter, jeg er sikker på at du har mange! Alle har det, men de blir fort "glemt" når man er litt sjalu på eksen til typen. Men viktigst av alt, vær deg selv!

Lykke til!

Skrevet
Hun er bare så utrolig pen og populær og det virker som om hun har så mange venner og gjør så utrolig mange morsomme ting. Hun er rett og slett jævla vellykka. Er turer hit, middag der, seiltur, sykkeltur, skitur, temafester, reiser og jeg vet ikke hva.

Høres ikke ut som om hun hadde tid til å være kjæreste med det tette programmet. Kanskje kjæresten din foretrekker ei som faktisk har tid til å være sammen med ham, nemlig deg?

Skrevet

Hvordan kan du se på sida hennes? Er du også venn med henne?

Slike nettsteder er rota til alt vondt!!!

Gjest Gjest_moi_*
Skrevet

Kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg var også inne på facebook-siden til eksen til min sambo. Ikke det at hun var så vellykka osv, men greide liksom ikke la være å gå inn å snoke. Heldigvis endret hun innstillingene sine etter en stund så jeg ikke kom inn, og det var det som "reddet" meg.

Glem henne, det er deg han er sammen med, er det ikke?:)

Skrevet
Hvordan kan du se på sida hennes? Er du også venn med henne?

Slike nettsteder er rota til alt vondt!!!

Hehe, stemmer det! Men mange ganger, har jeg erfart at det er en reddende engel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...