Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Har vært sammen med en super kar i et par måneder, alt er forsåvidt bra, jeg er veldig forelsket og tror han er det samme, men han har veldig vanskelig for å uttrykke følelser med ord., så ofte blir jeg veldig frustrert og usikker på hvor jeg har ham . Jeg må bare tolke utifra det lille jeg hører og utifra det han gjør. Sms er han elendig på... Men heromdagen lot han meg kjøre bilen sin, ja den er FIN, og det er øvelseskjøring vi snakker om. DET er vel en kjærlighetserklæring dere, er det ikke? Pliiiiiiis si ja!
Gjest dame80 Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Har vært sammen med en super kar i et par måneder, alt er forsåvidt bra, jeg er veldig forelsket og tror han er det samme, men han har veldig vanskelig for å uttrykke følelser med ord., så ofte blir jeg veldig frustrert og usikker på hvor jeg har ham . Jeg må bare tolke utifra det lille jeg hører og utifra det han gjør. Sms er han elendig på... Men heromdagen lot han meg kjøre bilen sin, ja den er FIN, og det er øvelseskjøring vi snakker om. DET er vel en kjærlighetserklæring dere, er det ikke? Pliiiiiiis si ja! Hva slags bil er det snakk om ?? Er den så viktig for han ??
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Hva slags bil er det snakk om ?? Er den så viktig for han ?? Tror denne bilen er en av hans elsklinger ja! Vil ikke akkurat legge ut merke og type her inne da, men jeg vet den er ganske så dyr (ikke den aller dyreste bilen som er å få kjøpt, men allikevel...). Jeg hadde ikke ventet å få kjøre den om man sier det slik. Jeg kan jo ikke kjøre helt ordentlig enda... :gjeiper:
CeeCee Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Øvelseskjøring? Lurer på hvor gamle dere er? Man må jo ha hatt lappen en del år før en får til det.. Og så må man vel være over en viss alder? Så regner med dere er godt over 20, iallefall han. Ville nok ikke sett på det som en kjærlighetserklæring desverre...Men er dere sammen så er dere jo sammen...
Ole27 Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Tror denne bilen er en av hans elsklinger ja! Vil ikke akkurat legge ut merke og type her inne da, men jeg vet den er ganske så dyr (ikke den aller dyreste bilen som er å få kjøpt, men allikevel...). Jeg hadde ikke ventet å få kjøre den om man sier det slik. Jeg kan jo ikke kjøre helt ordentlig enda... :gjeiper: Høres ut som den ultimate kjærlighetserklæring Til lykke!
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Høres ut som den ultimate kjærlighetserklæring Til lykke! Takk Ole, du er jo mann, så du må ha rett i denne (velger jeg å tro da!)! PS: Vi er "voksne" begge to (jeg har bare ikke lappen ennå... )
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Så lenge du er dekket av forsikringen så ser jeg ikke hvorfor du ikke skal få øvelseskjøre med bilen hans. Derimot ville jeg vært litt obs på det for gud hvor mange ganger jeg har hørt at øvelseskjøring nesten har ført til brudd
CeeCee Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Hvis dere begge er voksne, hvorfor ikke snakke sammen som voksne mennesker og spørre han hva han tenker og føler?
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Hvis dere begge er voksne, hvorfor ikke snakke sammen som voksne mennesker og spørre han hva han tenker og føler? Jo da, jeg får svar når jeg spør, og alt er bra og det føles helt rett i følge ham. Men det er jo de spontane ordene jeg lengter etter å få høre, ikke bare når jeg haler det frem, men jeg tror rett og slett ikke at han er sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå