Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #1 Del Skrevet 4. januar 2009 hva synes folk om kviser, ekkelt, eller bryr du deg ikke om det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. januar 2009 #2 Del Skrevet 4. januar 2009 hva synes folk om kviser, ekkelt, eller bryr du deg ikke om det ? Det kommer vel litt ann på mengden osv, men jeg pleier ikke å dumpe en gutt pga av han har litt kviser. Hvis man er sterk plaget av problemet burde man jo gå til en hudpleier for å få hjelp da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 5. januar 2009 #3 Del Skrevet 5. januar 2009 Som sagt over her, det kommer helt an på mengden... Er det bare noen kviser så gjør det ingenting, det har jeg jo selv også. Men blir det såpass at man ikke klarer å se noe annet enn store akner så blir det litt verre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 5. januar 2009 #4 Del Skrevet 5. januar 2009 For meg har ikke kviser mye å si. Er jeg glad i personen, så spiller det ingen rolle. Har selv vært sammen med en som hadde veldig dårlig hud da vi ble sammen. Nå skal det sies at jeg kan litt om hudpleie osv, så han fikk perfekt hud etter en stund med meg:P Men det var fordi han ville det selv, ikke fordi jeg pusha han. Så nei, kviser har ikke så mye å si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. januar 2009 #5 Del Skrevet 5. januar 2009 Eksen min hadde kviser. Det var det første jeg la merke til når vi møttes første gang. Men jeg tenkte at jeg skal ikke la en sånn ting ødelegge alt og det gjorde jeg heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Del Skrevet 8. januar 2009 Kviser er litt ekkelt, men det kommer helt an på hvor fremtredende det er. Det er ihvertfall viktig at man klemmer ut det gule så fort som mulig, det er ikke lekkert å se på modne kviser. Jeg har kviser selv, og har fått ulike reaksjoner på det. Alt fra at det er stygt til at de ikke bryr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
epsilon Skrevet 21. januar 2009 #7 Del Skrevet 21. januar 2009 Ikke bynn med kviser. Mange jeg kjenner starta i god tro, men nå er det bare bekymring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2009 #8 Del Skrevet 22. januar 2009 At jenter ikke bryr seg om kviser er bare pisspreik. Jeg har det veldig ille på vinterstid og er kvisefri på sommeren. Er alpha og veldig godt trent, på sommeren så er det ikke måte på hvor jentene henger rundt meg og er interessert i kontakt, men på vinteren... Ja, det er en trist tid for min del, som om ikke mørket skulle være nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgause Skrevet 22. januar 2009 #9 Del Skrevet 22. januar 2009 Tja, hvis det er skikkelig ille, så tror jeg det skal litt til før jeg blir tiltrukket av denne personen. Men som regel faller jeg for personligheten, og da spiller det liten rolle at man har kviser. Jeg tror riktignok at jeg hadde anbefalt personen å dra til hudlege.. Det ser så vondt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 27. januar 2009 #10 Del Skrevet 27. januar 2009 Tja, hvis det er skikkelig ille, så tror jeg det skal litt til før jeg blir tiltrukket av denne personen. Men som regel faller jeg for personligheten, og da spiller det liten rolle at man har kviser. Jeg tror riktignok at jeg hadde anbefalt personen å dra til hudlege.. Det ser så vondt ut! har ikke så mye å si. han jeg datet sist hadde mye kviser. men han har et veldig flott smil og kjempe personlighet:D men jeg ble ikke forelska. men det blir jeg sjeldent. alikevel i bunn og grunn har det ikke så mye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå