Gå til innhold

gutt 22 jomfru


Gjest gutt22

Anbefalte innlegg

Gjest ~♥ƒαѕн&#9

ONS = ONE NIGHT STAND

sex med en som blir et engangstilfelle, ofte i fylla etter en kveld på byen osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr.Feber
ut ifra statistikken over sexdebut for norske gutter så er det ikke normalt å være gutt på 22 år og ikke hatt sex. Men, hvem er vel normale?

Det er heller ikke "normalt" med rødt hår. Men er det negativt forde? NEI. Det er ikke normalt å eie en Porche. Men er det negativt forde? NEI. Det er ikke normalt å bake muffins mandag morgen. Men er det negativt? Hva som er normalt er det bare majoriteten som kan vise. Men gud så mange mennesker det finnes utenfor normalen, og som sikkert er i akkurat din situasjon.

Forøvrig kan det jo hende din situasjon er normal, i et annet land eller kultur.

Veldig bra sagt!

Vær noen sin porsche!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.fhi.no/dav/917F03B512B94037B579FDF6F4631EF5.pdf

Ca 10 % av mennene og 5 % av kvinnene venter til de er 22 eller mer.

Hva folk regner som normalt eller ei vil vel variere. Jeg synes det er mer enn vanlig nok til å være normalt, og ville iverfall sett på det som positivt :)

"Venter", ja. De aller, aller fleste gutter som ikke har hatt sex når de er 22, gjør det ikke fordi de "venter", men fordi de ikke har klart å få seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Synes også det er litt rart at så mange går ut ifra at gutter eller jenter som har sex når de er langt over gjennomsnittet har ventet. Typisk med kommentarer som "Synes det er kjempeflott at du venter med å ha sex til du finner den rette ". Ikke slemt ment, men de jomfruene jeg vet om som er opp i tjueårene er det ikke frivillig.

Men TS, ikke misforstå, det betyr ikke at det er negativt. Da jeg og kjæresten min ble sammen var han jomfru, og det likte jeg veldig godt egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 og jomfru selv, uten at det plager meg nevneverdig. Hverken religiøs eller fysisk frastøtende, har heller ikke hatt noe stort ønske om å ha meg med jenter i fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg jente og 22 og jomfru fordi at jeg har villet vente til jeg fant en gutt jeg elsket og som elsket meg tilbake. Jeg har hatt en rekke "muligheter" og er bare prippen, uten at jeg er religiøs eller har noen annen grunn. Jeg er overbevist om at det kommer til å være verdt venting når jeg finner mannen jeg vil ha sex med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med å "vente" kan jo skyldes mange ting. Jeg er jente og debuterte nokså seint (var 20 eller 21), og det var ikke fordi jeg ikke hadde beilere, men fordi jeg ikke følte meg moden nok før deg, ikke "klarte" å flørte tydelig nok, og heller ikke møtte en det klaffet gjensidig med før den tid. Det kan være både positive og negative ting med det - nå ti år seinere har jeg uansett utviklet meg i retninger som var umulig å forutsi utfra hvordan jeg var som noen-og-tjue. Samboern min debuterte også relativt seint (ca 20), selv om han hadde forhold (da uten sex, om noen vil ha teskje) og sånn generelt var regnet som forholdsvis attraktiv blant jentene. I hans tilfelle hadde det også med modenhet å gjøre.

Begge har vi nok også tenkt tanker om å vente på den rette/en det føles helt riktig med, men slik det ble tror jeg nok det var en blanding av å bevege seg mot et modenhetspunkt hvor man er klar og å nå fram i flørten/kommunikasjonen mer enn at den man debuterte med er så unik. Selv om jeg var forelska i han jeg debuterte med, og vi på noen områder var en slags forskjøvede sjelevenner, tror jeg at jeg nesten uansett ville debutert innen et tidsrom på tja, 1/2 til 1 år.

Det finnes selvsagt også endel som "ikke får seg noe", og noen som blir veldig preget av dette slik at det blir en ond sirkel. Men langtfra alle som debuterer seint trenger bekymre seg for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente, 23 og jomfru. Har alltid hatt litt komplekser for kroppen min, og det er vel en del av grunnen. Kjipt i grunn, for det er jo faktisk ingenting i veien med meg, og har hatt nok av "beilere". Blir liksom litt lei av folk fort, og finner all slags feil med de jeg dater. Føler derfor at det ikke kommer til å bli noe mer i lengden, så da vil jeg ikke ha sex med de heller. Tenker på sex, flørter og er helt normal ellers altså. ;) Synes det er litt flaut, men not the end of the world.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 20 og er fortsatt jomfru. Dette fordi jeg aldri har vært sammen med noen og ikke vil ha meg med hvem som helst, og har aldri hatt lyst på fyllesex. Jeg vil helst at første gangen skal være med ei jente jeg virkelig liker og bryr meg om. Jeg regner meg selv som passe kjekk og ville nok ikke hatt problemer med å finne meg et ONS på byen hvis jeg virkelig gikk inn for det...

Det at mange er jomfru når de passerer 20år finner jeg helt uproblematisk. Jeg tror selv at jeg ville tent på å ha sex med ei jente som var jomfru for å være ærlig!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...