Gjest gutt22 Skrevet 4. januar 2009 #1 Del Skrevet 4. januar 2009 normalt å være jomfru som 22 år gammel gutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_miss_* Skrevet 4. januar 2009 #2 Del Skrevet 4. januar 2009 nei, ikke normalt. sier ikke at det er teit eller negativt, menn de fleste menn har hatt sex når de er 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 4. januar 2009 #3 Del Skrevet 4. januar 2009 Klart det! Når man debuterer er individuellt, du har ingenting å bekymre deg over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_miss_* Skrevet 4. januar 2009 #4 Del Skrevet 4. januar 2009 hvorfor har du egentlig ikke hat sex tidligere? alle voksne mennesker har et viss behov for sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_miss_* Skrevet 4. januar 2009 #5 Del Skrevet 4. januar 2009 Klart det! Når man debuterer er individuellt, du har ingenting å bekymre deg over sier du det for å være grei? det er jo veldig få som er jomfru i alder av 22 .. Det er jo unormalt å finne en 22 år gammel jomfru liksom? MEN sier langt i fra at det er negativt, for det tror jeg absoulutt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #6 Del Skrevet 4. januar 2009 hvorfor har du egentlig ikke hat sex tidligere? alle voksne mennesker har et viss behov for sex. Ikke nødvendigvis. Det er flere som er aseksuelle. TS: Nei, normalt er det nok ikke, men jeg synes det står respekt av at du venter til du finner den rette i stedet for bare å hoppe til sengs med den første og beste. En kompis av meg debuterte ikke før han var 32 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asosiela Skrevet 4. januar 2009 #7 Del Skrevet 4. januar 2009 ut ifra statistikken over sexdebut for norske gutter så er det ikke normalt å være gutt på 22 år og ikke hatt sex. Men, hvem er vel normale? Det er heller ikke "normalt" med rødt hår. Men er det negativt forde? NEI. Det er ikke normalt å eie en Porche. Men er det negativt forde? NEI. Det er ikke normalt å bake muffins mandag morgen. Men er det negativt? Hva som er normalt er det bare majoriteten som kan vise. Men gud så mange mennesker det finnes utenfor normalen, og som sikkert er i akkurat din situasjon. Forøvrig kan det jo hende din situasjon er normal, i et annet land eller kultur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sol_* Skrevet 4. januar 2009 #8 Del Skrevet 4. januar 2009 hvorfor har du egentlig ikke hat sex tidligere? alle voksne mennesker har et viss behov for sex. Eh, hallo? Muligens en har behov for sex, men de fleste har behovet for å elske en person før de velger å ha sex med dem. Riktignok ikke alle, siden vi alle vet hvor utbredt pulevenn og ons er, men første gang for de fleste både er og bør være med en de elsker og ikke en random jente fra byen... og i en alder av 22 år er det ikke sikkert at en har truffet den spesielle jenta(eller gutten) og vil heller vente. Jeg var 18 år første gang og jeg vet at det heller ikke er innenfor normalen. De fleste jeg kjenner har hatt sex før de er 18, er kun et fåtall jeg vet som ikke har hatt. Men jeg ville ikke ha sex med en person jeg ikke var glad i og ikke følte meg trygg med. Hadde jeg ikke truffet den personen innen jeg var 18 kunne jeg gladelig ventet ei stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffie Skrevet 4. januar 2009 #9 Del Skrevet 4. januar 2009 Det er helt normalt, men kanskje en smule uvanlig i disse dager Ha sex naar du oensker aa ha det, uten aa tenke over alder og slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mil Skrevet 5. januar 2009 #10 Del Skrevet 5. januar 2009 Vanlig er det nok ikke, men jeg vil ikke kalle deg unormal. Jeg kjenner en gutt på snart 22 som er jomfru - som jeg vet om - men man reklamerer jo som oftest ikke for sånt, så det er nok flere enn man tror. Jeg er jente og debuterte ikke før jeg var nesten 19. Har hatt to sexpartnere, og håper det tallet aldri trenger å øke. Jeg er glad for at jeg kun har hatt sex med personer som betyr mye for meg, og at sex fortsatt var noe nytt og stort sett uprøvd for meg da jeg traff min kjære samboer. Personlig hadde jeg dessuten blitt glad hvis jeg fikk vite at jeg var den eneste kjæresten min hadde hatt sex med. Det ville gjort det enda mer spesielt. Fortsett å være jomfru til du treffer den rette for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #11 Del Skrevet 5. januar 2009 normalt å være jomfru som 22 år gammel gutt? Jeg er kvinne, 23 år, som heller ikke har hatt sex. Føles litt flaut å ikke ha gjort det enda, men det har bare blitt sånn. Ikke noe valg fra min side, men siden jeg aldri har vært sammen med noen, har det heller aldri vært aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 5. januar 2009 #12 Del Skrevet 5. januar 2009 har kompiser som snart er 22 som ikke har debutert rett og slett fordi de ikke har interesse av å hoppe til sengs med ei bærte som bare vil ha sex. Jeg har sett jenter egle seg innpå dem, så det er nok muligheter, men de, jeg siterer "vil gjøre det med ei jente de bryr seg om". De som hoppa til sengs med ei jente i fylla når de var 17 har absolutt ingenting fint å si om det i ettertid og har flere ganger sagt at de ønska de ventet. Jeg var to mnd unna 21 år selv, gjorde det med bestekompisen min og vi ble sammen dagen etter. Ganske risky, men det funka for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #13 Del Skrevet 5. januar 2009 http://www.fhi.no/dav/917F03B512B94037B579FDF6F4631EF5.pdf Ca 10 % av mennene og 5 % av kvinnene venter til de er 22 eller mer. Hva folk regner som normalt eller ei vil vel variere. Jeg synes det er mer enn vanlig nok til å være normalt, og ville iverfall sett på det som positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #14 Del Skrevet 5. januar 2009 Det er selvfølgelig normalt selv om det ikke er det vanligste. Det er faktisk ikke så mye som er unormalt sånn rent generelt - og man bør igrunnen ikke slenge rundt seg med det uttrykket om man har lyst til å uttrykke seg på en troverdig, voksen måte. Det er flere enn man tror som venter til tenårene er over med å ha samleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 5. januar 2009 #15 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva som er normalt er relativt....... Men nei det er ikke umormalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 5. januar 2009 #16 Del Skrevet 5. januar 2009 Samboeren min var 23 da vi ble sammen, og jomfru! Jeg syntes det var litt merkelig. Hadde selv hatt sex med 11 stk. Men det er ingenting galt med han. Han er normalt oppegående, sosial, intelligent. Han hadde hatt mange muligheter, men følte seg utrygg, og litt redd, og ventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_titti_* Skrevet 5. januar 2009 #17 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg ønsket ikke å debutere i fylla etter en fest eller fordi jeg ble presset til en ONS. Jeg ventet til jeg var over 20 før jeg debuterte og tror ikke at jeg har gått glipp av så mye. Vent til det føles naturlig og riktig for deg. Det er ikke statistikkene som skal bestemme over livet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mm Skrevet 5. januar 2009 #18 Del Skrevet 5. januar 2009 Jente på 23 her, også jomfru. Jeg har hatt muligheter, men vil ikke gjøre det med "hvem som helst". Ser ikke på det som noe problem. At jeg er jomfru er ikke noe jeg trenger å "få ut av veien" fordi det er ikke i veien for noe. Og når det faller seg naturlig så debuterer jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann28_* Skrevet 6. januar 2009 #19 Del Skrevet 6. januar 2009 Var jomfru frem til jeg var 24 jeg Har alltid hatt dårlig selvtillitt, og i tillegg vært lite ute på byen og minglet sosialt. Men når jeg først kom over kneika gikk alt så mye bedre Kan jo kose mye med seg selv og da, det skal sies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #20 Del Skrevet 6. januar 2009 Var jomfru frem til jeg var 24 jeg Har alltid hatt dårlig selvtillitt, og i tillegg vært lite ute på byen og minglet sosialt. Men når jeg først kom over kneika gikk alt så mye bedre Kan jo kose mye med seg selv og da, det skal sies. Hva betyr ONS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå