Matty Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Oi, måtte bare få det ut - så "The Hours" for et par dager siden og ble helt slått ut. En av de beste filmene jeg har sett. Så mange kloke ting som ble sagt, som er helt riktig. That is what we do. That is what people do. They stay alive for each other. Clarissa I remember one morning getting up at dawn, there was such a sense of possibility. You know, that feeling? And I remember thinking to myself this is the beginning of happiness. This is where it starts. And of course there will always be more. It never occurred to me it wasn't the beginning. It was happiness. It was the moment. Right then. Clarissa Flere som elsker denne filmen?? Og hva er dere favortitt- deler? Innlegget er endret iht KGs regler. Kari, mod Endret 5. januar 2009 av Kari
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jeg likte faktisk ikke filmen så godt, men det er noen år siden jeg så den, så kanskje jeg skal gi den en sjanse til. Men jeg vil i alle fall anbefale deg å lese Virginia Woolfs "Mrs. Dalloway" om du ikke har gjort det allerede (det er selvsagt den "The Hours" - boken og filmen - er inspirert av). Det er en av de største leseropplevelsene jeg har hatt.
Ole27 Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Elsker filmen .. har den i hylla, fikk litt lyst til å se den nå faktisk ... Favoritten er når hun går i elva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå