Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2002 #1 Del Skrevet 15. april 2002 Saken er at jeg skal suse rundt på en strand i bikini i slutten av august, hvor det gjelder å se ganske så bra ut. Det blir på en måte en litt sånn "show off"-uke.(Flåsete, jeg vet. Men det blir for avansert å forklare.) Jeg er veldig slank, men er forferdelig utrent og ser ganske dvask ut. Så jeg må da altså få strammet opp hele meg på 4 måneder. Så, dere gudommelige treningsfantaster, har dere noen gode råd for hvordan og hva jeg bør trene? Hvor ofte? Jeg er allerede medlem hos Elixia, men har ikke akkurat benyttet meg så mye av treningsmulighetene der. Jeg har dessverre ikke råd til noen personlig trener, så jeg må klare meg selv. Jeg blir kjempetakknemlig om noen gidder svare meg på denne...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 15. april 2002 #2 Del Skrevet 15. april 2002 Jeg er ingen ekspert, men veldig interessert i trening selv. Siden du ikke har problemer med overflødig fett, er det styrke som kommer til å få deg "strøken" På treningsstudioet jeg trener får man gratis veiledning, oppfølgning og oppsetting av treningsprogram ettersom hva målene dine er. Anbefaler å få hjelp av instruktørene der til å sette opp hvilke øvelser du bør bruke - lettere for dem siden de ser hva slags kroppstype du har etc. Husk at du som jente skal slite skikkelig målrettet for å bli "stor" - utholdende styrketrening strammer bare opp, og gir pene muskler. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 16. april 2002 #3 Del Skrevet 16. april 2002 Elixia har sikkert en gratis veiliedningstime hvor du får tips om øvelser og hvordan de skal utføres for å oppnå det du ønsker. Ellers vil jeg anbefale styrketrening med vekter i sal (Pump).12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 17. april 2002 #4 Del Skrevet 17. april 2002 Har ikke så mye peil på trening, men har et par andre tips. 1) Sørg for at huden din er toppers. Bruk peeling for å få den myk, og vurder evt. appelsinhudtendenser allerede nå. 2) Sørg for å ha en bikini du føler deg vel i. En topp som gjør at puppene sitter som de skal og kommer til sin rett, og en bukse som fremhever og skjuler det den skal. Bedre med en litt "stor" bikini du føler deg vel i, enn et lite "3 små stoffstykker med tynne snorer mellom"-nummer du føler deg for naken i, slik at du har en bra holdning og utstråler selvsikkerhet. En sarong i matchende stoff kan også være verd pengene. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå