Gjest SurSilden Skrevet 4. januar 2009 #1 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei! Vi er 4 stk som skal på tur til London (tror vi) i påskeferien.. derfor lurte jeg på om dere har noen tips til hvor man evnt bør bestille tur? Er noe lunde usikker, har surfet å sett litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red headed girl Skrevet 4. januar 2009 #2 Del Skrevet 4. januar 2009 Er det flyselskap og sånt du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 4. januar 2009 #3 Del Skrevet 4. januar 2009 sjekk denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SurSilden Skrevet 5. januar 2009 #4 Del Skrevet 5. januar 2009 ja flyselskap kom gjerne med tips med hotell også hvis dere har noe å anbefale vi vuderer også Roma nå ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red headed girl Skrevet 5. januar 2009 #5 Del Skrevet 5. januar 2009 Okei, eg pleier å sjekke dei fleste flyselskap, i og med at eg gjerne vil ha det billigaste alternativet, sida eg ikkje er så nøye på det:) www.sas.no www.norwegian.no www.ryanair.com Dette er dei eg pleier å sjekke frå Norge, finst sikkert fleire om ein leitar litt. Veit iallefall at norwegian pleier å ha en del billig-tura til både London og Roma, er berre å sjekke lav-pris-kalenderen, så finner du ut av det! Ryanair har MASSE billig-billig, skal sjølv reise til London frå Torp med det til sånn 300,- tur-retur. Det bugnar riktignok over av reklame, og dei prøver å prakke på deg alle mulige ekstra-utgifter for innsjekking, bagasje osv, men viss du ikkje lar deg lure, skulle du komme like rimelig ut som meg:) Hotell i London er litt forskjellig, ein må gjerne opp i pris viss ein vil bu midt i sentrum, i tillegg til at ein bør velge eit hotell som er over tre-stjerner om en skal ha eit nokonlunde "reint" rom:p Syns eg iallefall. Du finne likevel masse gode billige alternativ litt utafor sentrumskjernen, og sida det går undergrunns-tog støtt og stadig burde det ikkje vere nåke problem. www.hotell.com <--- kan anbefalast å sjekke ut her, har ei god liste over hotell i London, og for ein ekstra slump med pengar kan dei bestille og ordne alt til deg. Eg pleier igrunn berre bruke denne sida for å leite etter hotell, og klikkar meg deretter innpå linkane til heimesidene til hotella, der du kan booke det du vil ha - uten det ekstra tillegget til hotell.com. Sei ifrå om det er nåke meir du lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SurSilden Skrevet 6. januar 2009 #6 Del Skrevet 6. januar 2009 Tusen takk for tips Skal sjekke det ut. Nå blir nok samboeren også glad ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SurSilden Skrevet 6. januar 2009 #7 Del Skrevet 6. januar 2009 uhm.. gikk akkurat inn på ryanair og så. Syns det var litt merkelig.. Skrev inn dato og 4 voksne. Fra torp til london.. totalprisen var 883???? stemmer dette!? Syns det var saabla billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 6. januar 2009 #8 Del Skrevet 6. januar 2009 du skal ikke se bort ifra at det kan stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red headed girl Skrevet 6. januar 2009 #9 Del Skrevet 6. januar 2009 883,- for fire personer en vei, eller tur-retur? Trur uansett det ikkje er usannsynlig, og står det at det er den prisen, så er det den, ikkje nåke feil ute og går:) Ryanair er knallbillig. Men som sagt, viss du bestiller hos dei så prøver dei på vidare nettsider å prakke på deg diverse, som ekstra pengar for bagasje, ekstra pengar for å sjekke inn på flyplassen og ikkje via internett osv osv. Klarer du deg på handbagasjen osv, så slepp du alle tillegga. En liten femti-lapp hit og dit kan bli litt. Ellers tar dei et ekstra-gebyr på 48,- per pers for å gjennomføre bestillinga, dette er nåke du ikkje kan unngå. Men som sagt, ryanair er kjempebillig, så absolutt å anbefale prismessig! Ellers så får ein det ein betala for, altså, ikkje så hyggelig personale, et stygt fly med masse lysande reklama overalt, fullt mulig at det blir forsinka osv - ein må med andre ord vere forberedt på at ikkje alt er like bra. Kjem jo an på korleis du personlig er, er ikkje du så nøye på det (slik som meg), så går som regel alt greit. Er du en surpomp som helst vil ha litt høgare standard, og ikkje skjønna at du får det du betala for, så er ikkje ryanair nåke for deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SurSilden Skrevet 6. januar 2009 #10 Del Skrevet 6. januar 2009 Jøss Ble bare så overrasket over hvor billig det var Er jo supert:) Så lenge jeg kommer frem dit jeg skal er det greit. Men om turen opprinnelig tar 5 timer og de bruker 10 timer, så er jeg fin på det. Er ganske utålmodig av meg på sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SurSilden Skrevet 6. januar 2009 #11 Del Skrevet 6. januar 2009 Å det var tur/retur :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red headed girl Skrevet 7. januar 2009 #12 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja, men så bra! Då håper eg du får en fin tur viss du bestemmer deg for å bestille:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 6. mars 2009 #13 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg skal fly med ryanair denne helga. Hvor mye koster det ekstra for bagasje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå