Jinx Skrevet 1. juli 2003 #41 Del Skrevet 1. juli 2003 Etter å ha fått avklart i går at Ryan ikke diktet hele tida, ville jeg også gått for han.. Så Trista gjorde rett valg Ble rørt til tårer jeg ihvertfall :cry: Så dere programmet etterpå ? Der var jo Trista og Ryan med også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 2. juli 2003 #42 Del Skrevet 2. juli 2003 Så dere programmet etterpå ? Der var jo Trista og Ryan med også.. Ja, dette måtte jeg se. Synes de var kjempesøte sammen jeg, så jeg tror hun gjorde rette valget. Forøvrig irriterer jeg meg nå skikkelig over Aron og synes han virkelig hadde tapt seg siden sist. Huff, tror det gikk rett til hodet på ham at han var omsvermet av 25 jenter en viss periode jeg gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. juli 2003 #43 Del Skrevet 2. juli 2003 Forøvrig irriterer jeg meg nå skikkelig over Aron og synes han virkelig hadde tapt seg siden sist. Huff, tror det gikk rett til hodet på ham at han var omsvermet av 25 jenter en viss periode jeg gitt... Irriterte meg over Helen jeg :x Skjønner ikke at Aron engang orket å prøve flere ganger jeg.. Gir fra seg forlovelsesringen fordi at han ser på et kvinnfolk !? Jaja.. (det var hennes versjon da.. Han sa at han så på et par som var helt oppslukt av hverandre..) Etterpå forlangte hun at han skulle fri engang til, for hun ville jo ha ringen på fingeren igjen.. Sjalu kvinnfolk (og mannfolk) er SÅ lite tiltrekkende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 2. juli 2003 #44 Del Skrevet 2. juli 2003 Irriterte meg over Helen jeg :x Skjønner ikke at Aron engang orket å prøve flere ganger jeg.. Det er akkurat det som er litt "morsomt" med det her, for de hadde så totalt ulike forklaringer på situasjonene de var i og vi aner jo ikke hvem som ligger nærmest sannheten. Kanskje en mellomting mellom det de forklarte? Konklusjonen er nok uansett at de har mye uoppgjort mellom seg, det synes jeg kom ganske klart frem. (Men jeg må innrømme at jeg har vært litt skeptisk til Aron hele tiden jeg da, mens jeg hadde sansen for Helene fra første stund...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 2. juli 2003 #45 Del Skrevet 2. juli 2003 Når det gjelder Aaron lekte han hele tiden, for ham tror jeg det kun var pr kåthet. Han traff en naken modell som han var samme med rett før eller rett etter at programmet var slutt. Tror i bunn og grunn ikke han var klar for et forpliktende forhold. Personlig syntes jeg typen virket sleip tvers gjennom fra dag en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. juli 2003 #46 Del Skrevet 2. juli 2003 Likte hverken Aaron eller Helen jeg Er spent på neste ungkar (mandag) og han er vist mangemillionær og jentene gjør vist hva som helst for han Blir sikkert endel intriger det blir morsomt å le av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 2. juli 2003 #47 Del Skrevet 2. juli 2003 Er det foresten noen som vet hvordan det gikk med det første Ungkaren-parret; Alex og Amanda?? Ble de gift?? Er de fortsatt sammen?? Leste foresten på de amerikanske nettsidene at neste ungkar er Bob (han morsomme) fra Ungkarskvinnen. Det skal jeg se på, han er jo bare sååå innmari sjarmerende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 2. juli 2003 #48 Del Skrevet 2. juli 2003 Er spent på neste ungkar (mandag) og han er vist mangemillionær og jentene gjør vist hva som helst for han Blir sikkert endel intriger det blir morsomt å le av.. Er ikke det en helt annen serie? Heter ikke den "Joe millionair"? Om han som er millionær og jentene faller som fluer for han. Tilslutt avslører han at han ikke er millionær men bare er en snekker(eller noe sånt).. Og da får man jo se om jenta elsket han bare fordi han var millionær.. Det kan jo hende at det er ungkaren, men jeg mener å huske at det er en annen serie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. juli 2003 #49 Del Skrevet 2. juli 2003 Er ikke det en helt annen serie? Heter ikke den "Joe millionair"? Om han som er millionær og jentene faller som fluer for han. Tilslutt avslører han at han ikke er millionær men bare er en snekker(eller noe sånt).. Og da får man jo se om jenta elsket han bare fordi han var millionær.. Det kan jo hende at det er ungkaren, men jeg mener å huske at det er en annen serie.. Nei jeg snakker om UNGKAREN III Han er millionær og heter Andrew Firestone The Bachelor III Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 2. juli 2003 #50 Del Skrevet 2. juli 2003 Okei.. Da har jeg misforstått litt. Det er jo så mange slike konsepter nå at det blir litt vanskelig å følge med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 2. juli 2003 #51 Del Skrevet 2. juli 2003 Alex og Amanda fra den aller første "The Bachelor" er ikke sammen lenger - så et intervju der han sier at han angrer på at han ikke valgte Trista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 4. juli 2003 #52 Del Skrevet 4. juli 2003 Charlie virket pen, jordnær men litt glatt? Kanskje for perfekt for å være sann. Ryan var søt, ja.... men siden jeg har hatt "min" Ryan, så kan jeg si at søthet, muskler og modellskjønnhet ikke kan oppveies for elendig diktning og tomt skall. Seriøst hvor enkel og gammeldags kan man bli. Det som virkelig imponerte og overtalte Trista var at Ryan spurte faren hennes om hennes hånd (og noe som imponerte familien hennes også). Tror min far hadde begynt å gråte av helt andre grunner om en av mine kjærester hadde stilt det spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #53 Del Skrevet 7. juli 2003 Tror min far hadde begynt å gråte av helt andre grunner om en av mine kjærester hadde stilt det spørsmålet. mmmm... og jeg hadde tatt halen mellom beina og stukket så langt unna jeg klarte om en fyr hadde funnet på å gjøre noe sånn.. faren min har da for f... ingenting med den avgjørelsen å gjøre.. spør gjerne meg, men ikke bland inn faren min (eller noen andre) en hver som finner på å sette far i en posisjon i denne saken er en mannsjåvinist.. og det vil jeg ikke ha jeg vil ha meg frabedt en hver insinuasjon om at foreldre har noe de skulle ha sagt og en hver forskjellsbehandlig av far og mor også.. fysj! men bortsett fra det der så likte jeg Ryan.. men JEG hadde nok godt for Charlie (jummy) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #54 Del Skrevet 7. juli 2003 og om Bob se her!! http://abc.abcnews.go.com/primetime/specia...elor/index.html lite å se på?? hva slags plante kommer du fra.. han er da direkte lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 7. juli 2003 #55 Del Skrevet 7. juli 2003 hva slags plante kommer du fra.. Kult uttrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. juli 2003 #56 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg så første delen av Ungkaren 3 i kveld. Til min store skrekk så jeg at fyren lignet fryktelig på en jeg hadde et turbulent "må-ha"-forhold til en periode. Riktlig nok lignet han bare når han smilte, men da lignet han sinnsykt og kroppen min reagerte med hjertebank i stor stil. Denne ungkaren er ikke helt min type (og det er ikke "må-ha"-typen heller egentlig), men dette kan jeg ikke følge med på altså *gulp*. Lea - mimrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå