Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet

Er det noen her som har problemer med å slippe partneren sin ute på byen ei helg alene?

jeg har....pga: 1. han har kommet med kommentarer om et par andre jenter som jeg ikke likte. 2. Jeg kjeder meg ihjeeeeeel når han går ut og ikke jeg(liten plass, ikke mange venner som bor her:S )

men er jeg rar eller?man må jo liksom stole på partneren sin......

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet
Er det noen her som har problemer med å slippe partneren sin ute på byen ei helg alene?

jeg har....pga: 1. han har kommet med kommentarer om et par andre jenter som jeg ikke likte. 2. Jeg kjeder meg ihjeeeeeel når han går ut og ikke jeg(liten plass, ikke mange venner som bor her:S )

men er jeg rar eller?man må jo liksom stole på partneren sin......

Det har jeg ingen problemer med, jeg ser da på gutter selv når jeg er alene på byen :) Se, men ikke røre :D

Skrevet

Det er du som er rar og kontrollerende. Jeg er et fritt individ, og ingen "slipper" meg ut på byn. Jeg er voksen, og trenger ikke spørre folk om lov til å gå ut.

Om du kjeder deg er da bare ditt eget problem. Se en film, les en bok, ikke vær så latterlig lite selvstendig.

Gjest Gjest_ida_*
Skrevet

Uff.. jeg har alltid vært særdeles lite sjalu og flirt litt av innlegg som dette på KG (for det har vært mange av dem!), men nå kjenner jeg meg faktisk litt igjen i det du skriver :sjenert:

Kjæresten min blir nærmest overfalt av damer, jeg har faktisk kjeppjaget vekk et par selv. Jeg stoler på ham og han får lov til å flørte med andre, men nå har jeg sett så mange damer helt uten skrupler som VET han har kjæreste og likevel tilbyr seg helt direkte og er ekstremt pågående. I tillegg så kan han en sjelden gang drikke såpass mye at han blir helt på bærtur og husker ikke hva han har gjort dagen derpå. Han gjør aldri noe galt likevel, men jeg ser bare for meg at han er sanseløst beruset og en av fanklubben hans forsøker å stappe tunga nedi halsen hans..!!

Jeg klarer fint å ha det morsomt alene, men hvis jeg har bestemt meg for rusfri hjemmekveld imens han er ute og vi har avtalt at han skal sove hos meg så kan jeg godt begynne å kjede meg intenst og lengte etter han rundt midnattstider (og han kommer jo alltid mye senere enn det..).

Men jeg har ikke store problemer med det, tror bare jeg er ekstremt forelsket og det kan jo være både deilig og en smule stressende og skummelt på en gang! Han må jo for all del kose seg, jeg er totalt for at man skal ha egne liv. Jeg går jo på byn alene selv hele tiden.

Skrevet (endret)

Hvis jeg hadde trodd at det eneste som stoppet typen min fra å være trofast, var at jeg alltid var med han og passet på når han var på byn, så hadde jeg slått opp, eller oppsøkt hjelp (hvis frykten var uten grunn). Det skal ikke være slik i et forhold!

Ang. å kjede seg, så er det jo ens eget problem. Få deg en hobby, rydd huset, legg deg tidlig eller sløv foran tven.

Endret av Jade
Skrevet
Uff.. jeg har alltid vært særdeles lite sjalu og flirt litt av innlegg som dette på KG (for det har vært mange av dem!), men nå kjenner jeg meg faktisk litt igjen i det du skriver :sjenert:

Kjæresten min blir nærmest overfalt av damer, jeg har faktisk kjeppjaget vekk et par selv. Jeg stoler på ham og han får lov til å flørte med andre, men nå har jeg sett så mange damer helt uten skrupler som VET han har kjæreste og likevel tilbyr seg helt direkte og er ekstremt pågående. I tillegg så kan han en sjelden gang drikke såpass mye at han blir helt på bærtur og husker ikke hva han har gjort dagen derpå. Han gjør aldri noe galt likevel, men jeg ser bare for meg at han er sanseløst beruset og en av fanklubben hans forsøker å stappe tunga nedi halsen hans..!!

Jeg klarer fint å ha det morsomt alene, men hvis jeg har bestemt meg for rusfri hjemmekveld imens han er ute og vi har avtalt at han skal sove hos meg så kan jeg godt begynne å kjede meg intenst og lengte etter han rundt midnattstider (og han kommer jo alltid mye senere enn det..).

Men jeg har ikke store problemer med det, tror bare jeg er ekstremt forelsket og det kan jo være både deilig og en smule stressende og skummelt på en gang! Han må jo for all del kose seg, jeg er totalt for at man skal ha egne liv. Jeg går jo på byn alene selv hele tiden.

Jeg også kjenner meg igjen i det du sier.. tror faktisk det er mange som gjør det, men ikke tør å inrømme det. For de fleste er redd for å gjøre seg sårbar i en slik situasjon. Så Nei! Du er ikke rar, bare selvreflektert og dønn ærlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...