Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i går og den viser at jeg er gravid!!!

Mannen min og jeg har drømt om dette i en tid, men har ikke kunnet sette i gang og prøve, da jeg har vært arbeidsledig. Men så fikk jeg jobb for ca 1 mnd siden. Hadde fremdeles tenkt til å vente litt med prøvinga, men ble vel kanskje litt ivrige.

På grunn av at vi egentlig ikke har begynt å prøve enda, er det ganske overraskende og kommer litt brått på. Hadde aldri i verden ventet at det skulle gå så fort! Men for all del, vi gleder oss stort!

Det kommer masse følelser på en gang. Jeg er bekymret fordi i tiden fra eggløsningen til vi fant ut at jeg er gravid, var jeg på et par fester. Jeg både drakk og røkte sigaretter. Hadde jo ingen mistanke om at jeg kunne være gravid..... Kan dette medføre noen skade på fosteret???

Det er så mye nytt og spennende som skjer fremover og det er så mye jeg lurer på..... Har bestilt tid hos lege.

Litt spesielt å bli gravid i det jeg begynner i ny jobb også....

Men jeg gleder meg til svangerskapet og til å bli mamma. Rart å bruke det ordet om meg... :)

Jeg måtte bare få det ut og fortelle noen at vi skal ha barn. Vi har jo egentlig bestemt oss for å ha det for oss selv ifht familie og venner en stund.

:vinke:

M@j@

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Gratulerer kjempe mye og lykke til med svangerskapet.

Hilsen tussi-79 som venter en liten jentebaby 10.10.03

Skrevet

Gratulerer med svangerskapet!!

(Da jeg var syv uker på vei var jeg så søplefull at jeg ikke husker noen ting) Barnet mitt er nå ti og de eneste problemene jeg har med henne er "tette" ører av og til...... :ler:

Skrevet

Gratulerer!!

Kan anbefale deg sidene www.snartmamma.com og www.netbaby.net for å få svar på mange rare spørsmål som dukker opp....

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til i fremtiden!!! :D

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Du er vel ikke den eneste som har vært full i begynnelsen av et svangerskap. Det går vel stort sett bra. Ei venninne av meg var sørpe dritings i begynnelsen av svangerskapet før hun viste noe og i februar fødte hun den snilleste, nydligste jenta. Begynn å leve sunt nå du så går det greit skal du se!

Lykke til!

XSiljeX

Gjest Helenius
Skrevet

Gratulerer så mye!

Såvidt jeg vet er det rundt 1/4 - 1/3 av alle svangerskap som ender med spontanabort før kvinnen i det hele tatt vet at hun er gravid. Jeg vil tro at å drikke så tidlig i svangerskapet heller ville føre til en spontanabort enn skader på fosteret - men dette vet jeg ikke nok om. Men ikke drikk noe alkoholholdig NÅ, da :blunke:

Skrevet

Ville bare gratulere deg! :P

Lykke til videre!

- Hilsen prøver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...