Gjest Gjest_toddy_* Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Har du opplevd å føle at du er sammen med den rette? Alt klaffer, i hverdagen, meninger, framtidsplaner, interesser osv.. men så forsvant følelsene og dere ble ekser istedet? Jeg sitter igjen flere år senere og har gitt opp håpet om å treffe en person som kan matche meg på samme måte. Er det sjans for det? Eller vil man måtte nøye seg med den nest beste heretter?
MissStiles Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg har flere ganger opplevd at jeg tror jeg har truffet "den rette". Enten så ble vi sammen eller ikke. Av og til så tenker jeg at den eller den må jo ha vært "den rette" men kan jo ikke ha vært det siden vi ikke ble sammen eller ikke er sammen lengre. Det er alltid en grunn til det. Men jeg har ikke gitt opp håpet om å finne den store kjærligheten eller "den rette". Det gjelder nok å ikke gi opp selvom det ikke alltid er like lett. Endret 4. januar 2009 av MissBradshaw
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Jeg gjorde det slutt med typen fordi jeg ikke trodde han var den rette, men så viste det seg at han var det allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå