Gå til innhold

Jula over for denne gang..

katieeee

Anbefalte innlegg

Litt trist å tenke på at julen går mot slutten, noen vil vel si at julen er slutt nå, men her lar vi treet stå en uke til.

Jeg vil med dette takke for alle juleord, takke for alle gaver, og for all julehygge. Jeg gleder meg stort til julen 2009, for det er iallefall sikkert : om 353 dager er det jul igjen! Ha et knakende godt 2009 år så lenge.

Gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg!

Endret av katieeee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag er jula over for meg. All julepynten ble pakket ned idag. Ikke fått pakket bort alt ned i kjelleren enda men jeg må vaske noen ting først.

jeg synes det er greit at jula er over. Det er alltid så mye stress med gaver og alt det andre i månedene før jul og i jula. Glad jula bare er en gang i året. Så jeg er glad jula ikke varer helt til påske, som det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trist å tenke på at julen går mot slutten, noen vil vel si at julen er slutt nå, men her lar vi treet stå en uke til.

Jeg vil med dette takke for alle juleord, takke for alle gaver, og for all julehygge. Jeg gleder meg stort til julen 2009, for det er iallefall sikkert : om 353 dager er det jul igjen! Ha et knakende godt 2009 år så lenge.

Gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg!

signerer denne jeg...

jeg ryddet bort julen i går og gleder meg allerede til neste jul-

Da er datteren vår 5 år og lillemann 1,5....åååååååå, det blir stas-

ELSKER julen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid litt trist når julen nærmer seg slutten .. det virker som en evighet til neste gang, liksom ..

Men så er det deilig når det først er unnagjort og stuen blir helt "ren" igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...