ecathari Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Hei. Driver hele tiden å titter på og oppdaterer handlelisten min... Jeg er så livredd for at det er noe jeg skal glemme å kjøpe til bryllupet... Noen som har lyst til å dele handlelistene sine med meg? Legger ut min egen når jeg kommer hjem igjen (har den ikke på denne maskinen) Takk på forhånd
Jade Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Hvor ble handlelisten din av? Her er min foreløpige handleliste: Bok til å skrive opp gavene i nummerlapper til gavene hvite engangskameraer gjestebok sølvpenner (til gjestebok og navn i invitasjoner) Alkohol Kaker Dress (leie?) Brudekjole Brudeslør Brudesko Underskjørt Strømper Undertøy Strømpebånd Ringpute? Ringer Brudebukett Smykker Mansjettknapper Snacks: Chilinøtter, peanøtter, chips, osv. Bil-dekor? Vi har lokale via cateringselskap, og bruker dermed deres servise, bestikk, glass, duker, lys +++ Blomster er også inkludert
eleit Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Mange av dagbokskriverne har sånn "ting som skal gjøres" lister, inkludert ting som skal kjøpes.. Så du kan jo lese litt i dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå