laperla Skrevet 4. januar 2009 #1 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, jeg vet jeg vet. Nok en asos-tråd. Har til mitt forsvar prøvd å søke etter svar, men... Sitter og sikler på en og annen festblåsa, og lurer på hvordan størrelsene er der. Bruker vel vanligvis størrelse s/m eller 38. Vanskelig da høhø hylla må ha plass. Betyr det at jeg må ha en størrelse 10? Eller? Her er størrelsesguiden som jeg visstnok ikke får draget på. Takk for forhånd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 4. januar 2009 Ingen som har erfaringer fra Asos? Har inntrykk at mange bruker denne nettbutikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mea Culpa Skrevet 4. januar 2009 #3 Del Skrevet 4. januar 2009 Vanligvis saa blir det slik: UK 8 = 36 UK 10 = 38 UK 12 = 40 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 5. januar 2009 #4 Del Skrevet 5. januar 2009 jeg handler en del fra asos og bruker størrelse 6-8 der. kommer litt an på egentlig. hvis jeg bestiller en topp i str 6, så får jeg ikke plass til puppene mine så da må jeg opp i 8 selv om str 6 passer godt på alle andre måter. buksestørrelsene må jeg opp en størrelse enn hva jeg ville kjøpt i norge:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 5. januar 2009 Tusen takk for hjelpa:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #6 Del Skrevet 5. januar 2009 Eller du bare finner fram et målebånd? Koster en 10'er, og du får riktige mål som gjelder DEG og ikke alle andre, som kanskje har større pupper/hofter osv enn deg, eller motsatt? Var ikke det en god ide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 5. januar 2009 #7 Del Skrevet 5. januar 2009 Eller du bare finner fram et målebånd? Koster en 10'er, og du får riktige mål som gjelder DEG og ikke alle andre, som kanskje har større pupper/hofter osv enn deg, eller motsatt? Var ikke det en god ide? jo det var faktisk en veldig god ide. har ikke tenkt på det i det hele tatt! det skal jeg gjøre neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 19. april 2009 #8 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg er størrelse 38 og bestilte størrelse 10 fra Asos. Den var for liten! Men jeg er ikke en large! Nå skal jeg bestille en ny kjole der det står S, M og L, og aner ikke hvilken størrelse jeg skal bruke siden M er 10 og L er 12. Burde jeg bestille 12? Har målt meg og sammenlignet meg emd størrelsekartet deres. men havner utafor eks. waist 75 cm er ikke der! UFF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 20. april 2009 #9 Del Skrevet 20. april 2009 En engelsk størrelse 10 er generelt sett en norsk 36, det er i hvertfall tilfelle hos Asos. Det beste tipset er å bruke målebåndet og følge tabellene. Forøvrig kan det være at ikke så mange har svart på innlegget grunnet usikkerhet rundt hva festblåsa og høhø hylla refererer til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 21. april 2009 #10 Del Skrevet 21. april 2009 jeg handler en del fra asos og bruker størrelse 6-8 der. kommer litt an på egentlig. hvis jeg bestiller en topp i str 6, så får jeg ikke plass til puppene mine så da må jeg opp i 8 selv om str 6 passer godt på alle andre måter. buksestørrelsene må jeg opp en størrelse enn hva jeg ville kjøpt i norge:) Skjønner godt at du handler en del der, herregud så mye fint de har der! Jeg har seriøst forelska meg i så og si alle kjolene som finnes på den sia! Du bruker str. 6-8 sier du. Tilsvarer det ca xs? Er du vanligvis en xs? Jeg har rett og slett kjempe lyst til å bestille en kjole, eller to derifra, men er generelt ganske skeptisk til å bestille klær fra nettsider fordi at man ikke får prøvd klærne først.. Så det hadde vært utrolig greit å vite! Du skriver foresten at du må opp i str. 8 i topper pga. str. på puppene dine, kan jeg spørre deg hva du bruker i bh- størrelse?? Sånn med tanke på at jeg også har litt størrelse på puppene mine i forhold til hvor lita jeg er.. Er du foresten fornøyd med klærne som du har bestilt der? Hvordan er kvaliteten på klærne deres?? Håper virkelig at du kan svare meg, siden jeg er veldig gira på å bestille fra dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 22. april 2009 #11 Del Skrevet 22. april 2009 Skjønner godt at du handler en del der, herregud så mye fint de har der! Jeg har seriøst forelska meg i så og si alle kjolene som finnes på den sia! Du bruker str. 6-8 sier du. Tilsvarer det ca xs? Er du vanligvis en xs? Jeg har rett og slett kjempe lyst til å bestille en kjole, eller to derifra, men er generelt ganske skeptisk til å bestille klær fra nettsider fordi at man ikke får prøvd klærne først.. Så det hadde vært utrolig greit å vite! Du skriver foresten at du må opp i str. 8 i topper pga. str. på puppene dine, kan jeg spørre deg hva du bruker i bh- størrelse?? Sånn med tanke på at jeg også har litt størrelse på puppene mine i forhold til hvor lita jeg er.. Er du foresten fornøyd med klærne som du har bestilt der? Hvordan er kvaliteten på klærne deres?? Håper virkelig at du kan svare meg, siden jeg er veldig gira på å bestille fra dem! hei på deg liss klart jeg svarer! helt enig at en kan forelske seg i alt som finnes hos asos! eneste kjipe er at pengene ikke alltid strekker til hehe. hmm. til vanlig er jeg vel en small tror jeg. har litt hofter og litt rumpe i tillegg til pupper, så da må jeg som regel opp litt i størrelser har 65f i bh (h&m 70c) kan gi eksempel da.. gensre og topper kjøpes som regel i xs-s i norge (bikbok, h&m osv) fra asos bruker jeg 8 på overdel. hvis jeg kjøper bukser i norge blir det medium, eller 36. bikbok sine størrelser er sånne andre så der bruker jeg 26. har ikke kjøpt noen bukser fra asos enda så vet ikke riktig hva det blir der :/ jeg er suuuper fornøyd med asos! eneste jeg har å si er første gang jeg kjøpte der så tenkte jeg ikke helt over det med kvaliteten på stoff. det endte med at den fine hvite kjolen jeg hadde kjøpt var ganske så gjennomsiktig. tipset er å zoome litt inn på bildene og se. og så se de i catwalk-mode. da får en bedre inntrykk en annen ting som jeg synes er kjempefint med asos er at de er raske med å sette inn igjen pengene dine hvis de finner ut de ikke har den varen som du har bestilt og betalt for. da sender de i tillegg ett brev + mail. pluss i boken hos med lykke til med shoppingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dns3571 Skrevet 8. februar 2021 #12 Del Skrevet 8. februar 2021 (endret) https://lightinthebox.com Veldig bra, med gode priser! De har billige klær og også litt mer kostbare merkevarer. Endret 11. september 2022 av dns3571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #13 Del Skrevet 8. februar 2021 dns3571 skrev (1 time siden): Jeg synes overdelene er litt store i størrelsen. Kjolene er det litt ymse med, buksene sitter perfekt etter størrelsen. Liker at du svarer på en 11 år gammel tråd🤭 Anonymkode: 5cc9b...bb3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå