Gjest misa Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Heisann. Har søkt i forumet, men vil gjerne ha tips av nyere dato, og fra dere som har prøvd kur til samme hårtype som meg. Jeg har i utgangspunktet ganske fett hår (tror jeg), og veldig sensitiv hodebunn. Hvis hårkurene fra H&M, Rema 1000 osv er av samme kvalitet som sjampoer og balsamer, trenger dere ikke anbefale de. Tåler ikke noe av billigproduktene, da får jeg utbrudd i hodebunnen. Har nettopp stripet håret, så det er blitt veldig tørt. Anbefalinger på effektiv hårkur mottas med stor takk. -misa
Gjest misa Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 (endret) I tilfelle noen søker opp tråden, så kan jeg anbefale Redken Allsoft Heavy Cream hårkur, den er rett og slett helt fantastisk. Endte opp med å kjøpe to forskjellige, og Heavy Cream er milevis foran den andre; Fudge Dynamite Intense Repair (men sistnevnte har fått veldig gode tilbakemeldinger av andre). -misa Endret 13. juli 2009 av misa
Gjest Rfn Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Redken Cat Extreme har reddet håret mitt både fra å være så slitt at jeg har fått "dreads" bak i nakken og fra å være direkte rart å ta på. Er kjempefornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå