Gå til innhold

Problem å slikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er det normalt at gutter ikke liker å slikke når dama har hår eller bush?

I går ville jeg at typen min skulle slikke meg etter jeg hadde gitt han en blowjob. Han sa han heller ville rett på sak, men etter om og men fikk jeg ut han helst ikke ville fordi jeg har fått så mye hår der nede :sukk:

Jeg ble kjempe flau og følte meg lite tiltrekkende....

Er det andre som ikke slikker dama når hun har en liten bush der nede??

Jeg tenner på hår. Liker å slikke dusken jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)
Blir så glad når jeg leser innlegg fra Avalon og Sandbekken!

Ah! de smigrer :klem:

Til du gjest: så søtt å se noen som tør innrømme at hår kan være tiltrekkende!:)

Endret av Sandbekken
Skrevet

oi, her var det litt av en diskusjon :) hehe....

Ser noen lurer på hvor mye hår jeg har der nede, hehe.

Jo, nå skal jeg fortelle dere: Jeg har barbert meg på trekanten og har en stripe der. Men på sidene under, ( hvor selve skrittet er) har jeg ikke barbert meg... Det er ikke regnskog, men litt kanskje.

Men jeg ser ikke problemet med å ta to fingre å "skyve" leppene (med hår) bort og slikke meg på klitten... Det er jo ikke som det er hår på den, eller de indre leppene!

Skrevet

Kan noen opplyse meg om følgende: Hvordan får man hår i munnen av å slikke fitte? Tygger dere på venusberget?

Gjest padawan
Skrevet
Kan noen opplyse meg om følgende: Hvordan får man hår i munnen av å slikke fitte? Tygger dere på venusberget?

må jo ha seg en lite beta når en holder på vet du :fnise:

er det tilstrekkelig med buskass er det godt gjort ikke å få i seg noe hår...

Gjest Sandbekken
Skrevet

Har du aldri fått hår i munnen av å suge? :P

det er jo et vanlig fenomen hos begge kjønn..

Skrevet

Nei, jeg skjønner det fortsatt ikke, egentlig... Men greit nok. :fnise: I min verden sprer man leppene, og slikker krmt, Fitta... inni der er det ikke hår, ikke på meg iallefall...

Skrevet

Denne tulleuttalelsen om hår i munnen er så dum at jeg kan ikke få sagt det. Det er også en moteuttalelse, som i liten grad eksisterte for noen år siden, da det å barbere seg nedentil var noe "ekstra". "Hår i maten" er enda dummere, og jeg betviler ærlig talt den sosiale intelligensen til de som sier slikt i fullt alvor.

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)
Denne tulleuttalelsen om hår i munnen er så dum at jeg kan ikke få sagt det. Det er også en moteuttalelse, som i liten grad eksisterte for noen år siden, da det å barbere seg nedentil var noe "ekstra". "Hår i maten" er enda dummere, og jeg betviler ærlig talt den sosiale intelligensen til de som sier slikt i fullt alvor.

Digg! endelig noen som våger og har baller nok til å være ærlig :)

Det er dette jeg har prøvd å få frem i denne diskusjonen, så nå ble jeg glad Rimmern :)

Endret av Sandbekken
Gjest padawan
Skrevet

å utføre oralsex på noen som har mye hår er som å kline med noen som har skjegg. hårete blir det uansett.

Gjest ma38nn
Skrevet

Fitte med hår, fitte uten hår... slikke gjør man da uansett!!!!

Vokser jo ikke hår der man skal slikke heller :D

Gjest Shelob
Skrevet

Min (relativt nye) type liker mest sannsynlig ikke å slikke i det hele tatt. Han gjorde det 2-3 ganger i starten og han var så elendig til det at jeg ante ugler i mosen. Jeg passet derfor på å si en dag at han ikke skulle gjøre det hvis han ikke likte det - på samme måte som jeg mener at ingen skal tvinge seg selv til å være med på noe de ikke er komfortable med, og etter det har det ikke skjedd.

Men - jeg har ikke tenkt på at jeg ikke er glattbarbis der nede. Han sa nemlig en gang at det var digg med helt glatt, men det svarte jeg at jeg ikke gadd, siden det ser så teit ut når det vokser ut. Foretrekker glattbarbert langs indre lepper, men levner en liten trekant foran. Hm! Vil han ha trekanten vekk også tro? Den kan da ikke ha stort å si, det er jo ikke der han slikker likevel.

Uansett, jeg har liten glede av den elendige slikkinga der, da er han mye bedre til å pule. Jeg vet han hadde en traumeperiode etter å ha vært med på barnefødsel (ikke med meg), så jeg regner med det ligger noe der. Litt synd bare, siden jeg elsker å suge han. Virker forresten som jeg er mer opptatt av å suge enn han er av å bli sugd. Han vil helst bare pule mest mulig, he he.

Gjest padawan
Skrevet
Vil han ha trekanten vekk også tro?

spurt han?

Gjest Shelob
Skrevet
spurt han?

Hm ja, du har vel et poeng. Synes vel det er litt leit å spørre, alt blir liksom så veldig teknisk. Men kanskje jeg bare skal rake alt og sjekke reaksjonen, sånn for moro skyld.

Gjest padawan
Skrevet

selv om det er litt kinkig/pinlig å spørre så er det som regel enklest å gjøre.

Skrevet

Jeg må si etter å ha slikket fitte både med og uten hår, foretrekker fitte uten hår.

Det er noe med at når man er der nede så vil man jo forsyne seg godt og "slikke litt rundt". Så vil man når man, i fare for å bli altfor detaljert, slikker øverst oppe i åpningen, gjerne unngå å få hår opp i nesen. Synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...