Gå til innhold

Problem å slikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Skal vi ikke bare sterilisere hele kloden?

hva sier du?

dusj jorda i klor, så skal vi nok bli kvitt alle disse grusomme bakteriene!

kom an folkæææns!!!

Ja det bør vi. Gjør verden sterilt, slik at ingen kan bli skittne. Og de som nekter sender vi til månen, ingen som vil ha sex med noen som har svettet og har hår på kroppen. La oss alle se ut som 4-åringer! Sprett sjampisen :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det er både veldig synd og veldig sant. Er jo en annen tråd her nå om hun som lyver på seg smerter i underlivet for å avbryte samleie, fordi hun er redd for å prumpe. Si det til ham kan hun ikke gjøre, tenk huff så ekkelt. Mye bedre at han går rundt og bekymrer seg over at kjæresten får smerter i underlivet, selvfølgelig.

Alt skal være så reklameplakat-aktig. Glad hverken jeg eller dama har det sånn. Snart må man vel ha sminkøse på besøk i underlivet før man tør å vise seg for partneren sin.

:fnise:

enig enig!

Det er bedre å være ærlig, uansett hvor "flaut" det måtte være. Hvorfor heller ikke bare kunne le av en fis under sex? Må sex være så høytidelig?

Siste mote, et underliv med lipgloss og rouge.

Kan ikke folk bare være stolte over seg selv og kroppen sin unasett hvordan de ser ut, og kan ikke partneren også være stolt over å ha en så fin mann/ kvinne som er stolt over kroppen sin?

Ha sex med hår, uten, med svette, fis og le!

Endret av Avalon
Gjest Sandbekken
Skrevet
Ja det bør vi. Gjør verden sterilt, slik at ingen kan bli skittne. Og de som nekter sender vi til månen, ingen som vil ha sex med noen som har svettet og har hår på kroppen. La oss alle se ut som 4-åringer! Sprett sjampisen :lur:

Won't you take me to

Funkytown

Won't you take me to

Funkytown.. lalalaa

:danser:

dette blir bare bedre og bedre :)

Skrevet

Won't you take me to

Funkytown

Won't you take me to

Funkytown.. lalalaa

:danser:

dette blir bare bedre og bedre :)

:popcorn::ler:

Skrevet

Det handler mer om det estetiske enn faktiske bakterier egentlig. Urin er f.eks kjempereint, men man vil jo ikke ha det på/i seg...

Skrevet
Det handler mer om det estetiske enn faktiske bakterier egentlig. Urin er f.eks kjempereint, men man vil jo ikke ha det på/i seg...

noen liker jo det også. alt koker ned til personlig smak

Skrevet
noen liker jo det også. alt koker ned til personlig smak

Ja, nettopp, og derfor bør ts godta det når typen ikke vil spise kjønnshåra hennes.

Gjest Sandbekken
Skrevet
Nå tror jeg en del har falt av lasset! Vi hadde akuratt kommet ut av dusjen da vi startet... Jeg hadde sugt han i dusjen og så tørket vi oss og gikk i sengen.

Så spurte jeg om han ville slikke meg og han sa han helst ikke ville fordi han fikk et eller to hår i munnen sist.....!!!

WHO CARES??? Kresen gutt jeg har funnet meg....!

jeg skjønner godt at du er frustrert :) det er jo ikke snakk om noe igjengrodd skittent hål (slik mange her refererer til) du ba ham slikke heller..

Skrevet
Ja, nettopp, og derfor bør ts godta det når typen ikke vil spise kjønnshåra hennes.

spise? bare til å plukke de bort fra tunga det, trenger ikke å spise det. Eller er det å måtte plukke bort løse hår så vansklig?

personlig smak, greit nok. MEN det finnes grenser på hvor stor dust et menneske kan være- gudamei, hår, iiiik!

Skrevet

Hmm :P

fikk ikke med meg svaret på om han var barbert da ?

Jeg synes UANSETT det er heeelt ok og barbere/vokse seg nedentil!

Og om man er redd for infeksjoner og det, så er det jo bare og vokse i steden!

for da er det ikke så lett og få infeksjoner og ingrodde hår! :- ) .

jeg synes det er mer hygenisk !

men synes det dårlig av han og ikke ville ''gjengjelde'' tjenesten ell hva man skal si!. visst du var ubarbert og han var det er det enda dårligere gjort...

:-P

Gjest Sandbekken
Skrevet
Hmm :P

fikk ikke med meg svaret på om han var barbert da ?

Jeg synes UANSETT det er heeelt ok og barbere/vokse seg nedentil!

Og om man er redd for infeksjoner og det, så er det jo bare og vokse i steden!

for da er det ikke så lett og få infeksjoner og ingrodde hår! :- ) .

jeg synes det er mer hygenisk !

men synes det dårlig av han og ikke ville ''gjengjelde'' tjenesten ell hva man skal si!. visst du var ubarbert og han var det er det enda dårligere gjort...

:-P

selvfølgelig er det ok å barbere seg, jeg gjør det jeg også, det er ikke det som er poenget her.

Poenget er vel egentlig hvor idiotisk det er at verden nærmest forventer glatte kjønn..

Skrevet
personlig smak, greit nok. MEN det finnes grenser på hvor stor dust et menneske kan være- gudamei, hår, iiiik!

Kunne du sagt det samme om urin? Hvorfor ikke?

Skrevet
spise? bare til å plukke de bort fra tunga det, trenger ikke å spise det. Eller er det å måtte plukke bort løse hår så vansklig?

Vel, jeg liker hår. Så lenge det ikke tar helt av selvsagt. Greitt å vite at jeg er innenfor de godkjente grenser, i motsetning til typen til TS.

Virker jo som noen preferanser er fy-fy. Kanskje du kan lage en liste over ting vi kan like/ikke like?

Skrevet

Sex handler om å gi, ikke ofre... Om hun gikk ned på ham uten å egentlig ville det må hun stå for det selv.

Skrevet (endret)
Vel, jeg liker hår. Så lenge det ikke tar helt av selvsagt. Greitt å vite at jeg er innenfor de godkjente grenser, i motsetning til typen til TS.

Virker jo som noen preferanser er fy-fy. Kanskje du kan lage en liste over ting vi kan like/ikke like?

Det er ikke det som er poenget, for å sitere Sandbekken som sa det så fint "hvor idiotisk det er at verden nærmest forventer glatte kjønn.."

Det er det som jeg har hengt meg opp i her, ikke hva folk skal like eller ikke, eller gjøre. La folk få gjøre hva de vil så lenge de ikke skader seg selv eller andre.

Endret av Avalon
Skrevet
Kunne du sagt det samme om urin? Hvorfor ikke?

Whatever tickles people pink,

Igjen, poenget her er som Sandbekken sa "hvor idiotisk det er at verden nærmest forventer glatte kjønn.."

Det er det jeg "hisser" meg opp over!

Skrevet
Det er ikke det som er poenget, for å sitere Sandbekken som sa det så fint "hvor idiotisk det er at verden nærmest forventer glatte kjønn.."

Hvor idiotisk er det ikke at kvinner forventer at menn skal være høyere enn dere? Vi har oppfunnet stoler for å hente ting ned fra hyllene, det er ingen praktisk funksjon med å være høy lengre!

Noen liker a og noen liker b, selv om det kanskje er idiotisk og unødvendig i mine eller dine øyne.

Og hvor tar du det fra at verden forventer det? Typen til ts er litt vel kresen på akkurat det der, men du får det til å høres ut som alle menn forventer at kvinner er glatt som en delfin til enhver tid. De fleste jeg har pratet med har sagt at litt stussing er fint da man ikke har lyst å leke jungel-ekspedisjon hver gang, men det er få som mener at en mus* må være barbert før man tør å befinne seg i samme rom som den.

*Kvinnekjønnet, ikke pattedyret. Det hadde vært sært.

Skrevet

Jeg lurer bare på hvor "ille" underlivet til ts egentlig var? Sånn mtp hårlengde.

Skrevet

Blir så glad når jeg leser innlegg fra Avalon og Sandbekken!

Verden har gått helt av henglene når det gjelder barbering!!!

Til alle dere som synes det er mer hygienisk å være glatt:

Når man er glattbarbert og skal tisse, renner urinen overalt istedenfor å stoppe ved håkanten og deretter renne rett ned derfra. Dersom man ikke bruker masse våtservietter, eller dusjer hver gang man har tisset er faktisk hele underlivet "innsmurt" i urin.

Når man er glatt er man mye mere utsatt for sopp og urinveisinfeksjoner. Er det noe som ikke lukter godt så er det nettopp det!

Dessuten: Voksing? Be en mann vokse EI stripe på en legg og spør om han vil gjenta det! Spør deretter om han vil utsette ballene sine for det samme...

Barbering medfører for mange masse røde prikker som klør og gir infeksjoner.

Jeg sier meg enig med arabiske kvinner på dette området. Man skal ha hår! Men håret skal ikke være lenger enn ett riskorn langt. Hår er naturlig og sunt, og det er en grunn til at det er der!

Gjest Kaya83
Skrevet
Da har du bommet på noe som heter "hygiene". :gjeiper:

Ikke i det hele tatt.. Uansett hvor ren og nydusjet man er, så kommer det en ekkel lukt når det er jungel tilstede.. Og jeg syns det er kvalmt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...