Gå til innhold

Problem å slikke?


Gjest Birgit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sandbekken
Skal gutter som ikke liker hår nærmest bli tvunget fordi kvinnen ikke gidder å barbere seg?

Det var ikke poenget mitt, dog det kan høres slik ut.

Jeg synes bare ts sin opplevelse var veldig unødvendig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gutter som ikke liker hår nærmest bli tvunget fordi kvinnen ikke gidder å barbere seg?

Hvis du er i et forhold, og du elsker dama di. Slutter du å elske henne om hun ikke føler seg vel med å barbere underlivet?

Skal hun måtte gjøre noe hun ikke føler seg komfortabel med for din egoistiske lyst skyld?

Vil du elske kjæresten din mindre om hun/han ikke vil barbere seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
:ler:

takk for det, blir veldig revet med i sånne diskusjoner!

Samme her! blir litt rødstrømpe av slike tråder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er i et forhold, og du elsker dama di. Slutter du å elske henne om hun ikke føler seg vel med å barbere underlivet?

Skal hun måtte gjøre noe hun ikke føler seg komfortabel med for din egoistiske lyst skyld?

Vil du elske kjæresten din mindre om hun/han ikke vil barbere seg?

Min egoistiske lyst? Det er jo hun som vil bli slikket. Jeg slikker ingen jeg ikke vil slikke, skulle jeg gjort det måtte jeg gjøre noe jeg ikke føler meg komfortabel med for hennes egoistiske lyst skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min egoistiske lyst? Det er jo hun som vil bli slikket. Jeg slikker ingen jeg ikke vil slikke, skulle jeg gjort det måtte jeg gjøre noe jeg ikke føler meg komfortabel med for hennes egoistiske lyst skyld.

poenget er at noen nekter å gå ned på en annen pga hårfrisyren på underlivet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
lite opplyst???

lite opplyst? det var faktisk en post om analsex jeg kommenterte og det er såvidt jeg vet noe helt annet en rimming. kølla og tungen er faktisk to forskjellige steder sist jeg sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
lite opplyst? det var faktisk en post om analsex jeg kommenterte og det er såvidt jeg vet noe helt annet en rimming. kølla og tungen er faktisk to forskjellige steder sist jeg sjekket.

Dette er da bare snakk om språkbruk.. var bare deilig å pirke litt

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite opplyst? det var faktisk en post om analsex jeg kommenterte og det er såvidt jeg vet noe helt annet en rimming. kølla og tungen er faktisk to forskjellige steder sist jeg sjekket.

det er nå mulig å stikke tungen inn og ut også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er i et forhold, og du elsker dama di. Slutter du å elske henne om hun ikke føler seg vel med å barbere underlivet?

Skal hun måtte gjøre noe hun ikke føler seg komfortabel med for din egoistiske lyst skyld?

Vil du elske kjæresten din mindre om hun/han ikke vil barbere seg?

Eeeh.. Man kan vel elske partneren sin selv om man foretrekker å utføre oralsex på et barbert underliv... Skjønte ikke helt denne :forvirret:

Jeg synes ikke igjengrodde (eller skitne for den saks skyld) underliv er noe særlig å smatte på, verken damers eller menns underliv (ja, jeg har hatt sex med begge kjønn). Koster meg ikke en kalori å be mannen vaske over pikken sin før jeg suger ham om det ikke er rent der, eller å hinte frempå at det kanskje er på tide med en liten stuss ;) Det går begge veier. Han har mange ganger dratt meg litt i utvokst "busk" og ledd litt ;) Ikke ondskapsfullt, men på en artig måte. Tar meg IKKE nær av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
det er nå mulig å stikke tungen inn og ut også..

joda, det er jo det men da er det jo rimming som er noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sandbekken
joda, det er jo det men da er det jo rimming som er noe annet ;)

Vi får spørre tråd starter da om hva hun mente med "analsex"

vent litt..

*roper* TS!!! hvordan utfører du og kjæresten analsex egentlig??

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
joda, det er jo det men da er det jo rimming som er noe annet ;)

er ikke oralsex sex det også? samme om det skjer framme eller bak!

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så nekter jeg å slikke hvis hun ikke er barbert ialfall. Føler bare at det blir så innmari ekkelt hvis det ikke er helt shava..
Innmari ekkelt ass. Hvis atte hun ikke er helt "shava" "ialfall". Godt vi har noen "erfarne" 16-åringer fra oslo øst som uttaler seg.

Må innrømme at det kan være litt ugreit å lirke tunga gjennom en halv urskog, men ville neppe kalt det ekkelt uansett. Ikke til jenta ihvertfall. Hår er ok, selv om det er en fordel at det ikke er masse hår inntil på sidene. Personlig så synes jeg noe hår er bedre enn ikke noe, men om han synes det er best uten, kan du jo vurdere å ta det.

Siden du synes det er upraktisk med barbering hele tiden, er hårfjerningskrem/voksing fine alternativer. (Ihvertfall hårfjerningskrem. Voksing må jo være vondt.) Da kommer ikke hårene ut igjen som skjeggstubber, men med myke hårtupper. Da trenger man ikke gjøre det på langt nær så ofte. Blir ikke noe stikking, e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

poenget er at noen nekter å gå ned på en annen pga hårfrisyren på underlivet

Og det har man sin fulle rett til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaya83

Jeg skjønner typen veldig godt jeg.. Blir så ekkel lukt hvis man ikke barberer seg.. Og ja, jeg har testet, og jeg gjør det aldri igjen... Æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh.. Man kan vel elske partneren sin selv om man foretrekker å utføre oralsex på et barbert underliv... Skjønte ikke helt denne :forvirret:

Jeg synes ikke igjengrodde (eller skitne for den saks skyld) underliv er noe særlig å smatte på, verken damers eller menns underliv (ja, jeg har hatt sex med begge kjønn). Koster meg ikke en kalori å be mannen vaske over pikken sin før jeg suger ham om det ikke er rent der, eller å hinte frempå at det kanskje er på tide med en liten stuss ;) Det går begge veier. Han har mange ganger dratt meg litt i utvokst "busk" og ledd litt ;) Ikke ondskapsfullt, men på en artig måte. Tar meg IKKE nær av det.

Det er bra at du ikke tar deg nær av det, men noen gjør jo det.

Alt koker ned til personlig smak, men synes opplevelsen til TS var unødvendig.

Jeg mener at alle skal få være slik de selv vil, ikke hvordan andre nærmest av og til kommanderer andre til å se ut hvis du skjønner hva jeg mener.

Og i motsettning til hva mange tror er et glattbarbert underliv mer uhygiensik enn et ikke barbert underliv. Altså, flere ulemper ved å være barbert enn ikke, men som sagt alt koker ned til personlig smak.

Jeg syns bare det er synd at så mange tenker at hvis en jente ikke barberer seg er hun skitten og eller ekkel.

Og ikke kan godta at ikke alle vil eller liker å barberer seg.

Og jeg kan hisse meg opp i slike diskusjoner, blir engasjert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...