Gjest Sandbekken Skrevet 4. januar 2009 #41 Skrevet 4. januar 2009 Eeeh.. Man kan vel elske partneren sin selv om man foretrekker å utføre oralsex på et barbert underliv... Skjønte ikke helt denne Jeg synes ikke igjengrodde (eller skitne for den saks skyld) underliv er noe særlig å smatte på, verken damers eller menns underliv (ja, jeg har hatt sex med begge kjønn). Koster meg ikke en kalori å be mannen vaske over pikken sin før jeg suger ham om det ikke er rent der, eller å hinte frempå at det kanskje er på tide med en liten stuss Det går begge veier. Han har mange ganger dratt meg litt i utvokst "busk" og ledd litt Ikke ondskapsfullt, men på en artig måte. Tar meg IKKE nær av det. svaret på det du ikke skjønte stå allerede skrevet i tråden. se det fra trådstarters perspektiv..
Avalon Skrevet 4. januar 2009 #42 Skrevet 4. januar 2009 Innmari ekkelt ass. Hvis atte hun ikke er helt "shava" "ialfall". Godt vi har noen "erfarne" 16-åringer fra oslo øst som uttaler seg. Må innrømme at det kan være litt ugreit å lirke tunga gjennom en halv urskog, men ville neppe kalt det ekkelt uansett. Ikke til jenta ihvertfall. Hår er ok, selv om det er en fordel at det ikke er masse hår inntil på sidene. Personlig så synes jeg noe hår er bedre enn ikke noe, men om han synes det er best uten, kan du jo vurdere å ta det. Siden du synes det er upraktisk med barbering hele tiden, er hårfjerningskrem/voksing fine alternativer. (Ihvertfall hårfjerningskrem. Voksing må jo være vondt.) Da kommer ikke hårene ut igjen som skjeggstubber, men med myke hårtupper. Da trenger man ikke gjøre det på langt nær så ofte. Blir ikke noe stikking, e.l. Og det går an å bare stusse også, alt er mulig. personlig smak, for all del
Gjest Sandbekken Skrevet 4. januar 2009 #43 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg skjønner typen veldig godt jeg.. Blir så ekkel lukt hvis man ikke barberer seg.. Og ja, jeg har testet, og jeg gjør det aldri igjen... Æsj hmm.. har problemer med å tro dette. man dusjer da ikke mindre om mann ikke barberer seg vel? og man har heller ikke mindre utflod om man barberer seg.. hygiene og frisyre på underlivet henger ikke så veldig mye sammen.. Endret 4. januar 2009 av Sandbekken
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #44 Skrevet 4. januar 2009 hmm.. har problemer med å tro dette. man dusjer da ikke mindre om mann ikke barberer seg vel? og man har heller ikke mindre utflod om man barberer seg.. hygiene o frisyre på underlivet henger ikke så veldi sammen.. Hårene er jo der for å holde svette o.l unna, det er klart at det blir mindre hygienisk for den som slikker...
Avalon Skrevet 4. januar 2009 #45 Skrevet 4. januar 2009 (endret) hmm.. har problemer med å tro dette. man dusjer da ikke mindre om mann ikke barberer seg vel? og man har heller ikke mindre utflod om man barberer seg.. hygiene o frisyre på underlivet henger ikke så veldi sammen.. Jo, det henger sammen, men et barbert underliv er faktisk mer uhygienisk enn er ikke barbert. Hårene er der for en grunn. Man er mer utsatt for infeksjoner med et barbert underliv f.eks. Hårene har også feromoner som tenner oss seksuellt, men disse forsvinner når man er barbert. Hårene beskytter faktisk underlivet Og når det er RENT er det RENT ! Endret 4. januar 2009 av Avalon
Evinrude_ Skrevet 4. januar 2009 #46 Skrevet 4. januar 2009 Jeg skjønner typen veldig godt jeg.. Blir så ekkel lukt hvis man ikke barberer seg.. Og ja, jeg har testet, og jeg gjør det aldri igjen... ÆsjDa har du bommet på noe som heter "hygiene". :gjeiper:
Avalon Skrevet 4. januar 2009 #47 Skrevet 4. januar 2009 Da har du bommet på noe som heter "hygiene". :gjeiper:
Gjest Sandbekken Skrevet 4. januar 2009 #48 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Hårene er jo der for å holde svette o.l unna, det er klart at det blir mindre hygienisk for den som slikker... je je, kansje det men når det er sagt så svetter man vel ikke såå mye i løpet av de timene som går mellom dusj og sex at det blir helt umulig og utenkelig å slikke? det er og forblir et spørsmål om prippen vs ikke prippen mener jeg man svetter da under sex også, eller er det av moten det også? :/ Endret 4. januar 2009 av Sandbekken
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #49 Skrevet 4. januar 2009 Hårsveis må man få velge selv, MEN: Syns man skal gjøre det man tenner på. Er det turn off med hår så må han vel få slippe?
Avalon Skrevet 4. januar 2009 #50 Skrevet 4. januar 2009 (endret) je je, kansje det men når det er sagt så svetter man vel ikke såå mye i løpet av de timene som går mellom dusj og sex at det blir helt umulig og utenkeli å slikke? det er og forblir et spørsmål om prippen vs ikke prippen mener jeg man svetter da under sex også, elle er det av moten det? :/ mennesker som svetter? nei, det har jeg ikke hørt om siden 2008! Jeg tenker, da er vel et glattbarbert svett underliv like uhygienisk..og då er det heller ikke noe der for å holde svetten borte... og svette er ikke akkurat farlig. Som du sier man svetter jo under sex, mer eller mindre over alt. Så uansett får du i deg svette Så lenge man er ren så er man ren, men et ubarbert underliv er mer hygienisk enn et barbert *hakk i plata og liker det* :D Endret 4. januar 2009 av Avalon
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #51 Skrevet 4. januar 2009 je je, kansje det men når det er sagt så svetter man vel ikke såå mye i løpet av de timene som går mellom dusj og sex at det blir helt umulig og utenkelig å slikke? det er og forblir et spørsmål om prippen vs ikke prippen mener jeg man svetter da under sex også, elle er det av moten det? :/ Svette på naken hud har jeg ingen problemer med. Svette og kjønnssafter og bakterier som svampes opp i en hårdott derimot, det har jeg faktisk problemer med. Ville du stukket tunga opp i en svett armhule?
Avalon Skrevet 4. januar 2009 #52 Skrevet 4. januar 2009 Hårsveis må man få velge selv, MEN: Syns man skal gjøre det man tenner på. Er det turn off med hår så må han vel få slippe? Jo, men det bør absolutt gå begge veier. Eller iallefall kunne inngå et kompromis
Gjest TS Skrevet 4. januar 2009 #53 Skrevet 4. januar 2009 Nå tror jeg en del har falt av lasset! Vi hadde akuratt kommet ut av dusjen da vi startet... Jeg hadde sugt han i dusjen og så tørket vi oss og gikk i sengen. Så spurte jeg om han ville slikke meg og han sa han helst ikke ville fordi han fikk et eller to hår i munnen sist.....!!! WHO CARES??? Kresen gutt jeg har funnet meg....!
Avalon Skrevet 4. januar 2009 #54 Skrevet 4. januar 2009 Svette på naken hud har jeg ingen problemer med. Svette og kjønnssafter og bakterier som svampes opp i en hårdott derimot, det har jeg faktisk problemer med. Ville du stukket tunga opp i en svett armhule? Vel, man dør ikke av det. Svette smaker salt overalt på kroppen. Kroppsvæsker smaker også salt.... så jeg kan ikke se problemet. Hvis det er 2dager svette eller lenger ja, men ellers ikke dessverre
Gjest padawan Skrevet 4. januar 2009 #55 Skrevet 4. januar 2009 kresen fordi han ikke vil ha masse kusehår i munnen? vet jeg ikek hvor mye/lite hår du har men skjønner han godt....
Gjest Sandbekken Skrevet 4. januar 2009 #56 Skrevet 4. januar 2009 Hårsveis må man få velge selv, MEN: Syns man skal gjøre det man tenner på. Er det turn off med hår så må han vel få slippe? Selvsagt, vi er da ikke så kommunistiske, man må gjøre det man liker best selv men, la meg stille noen spørsmål: Hvorfor er det slik at man tenner på barberte unaturlige underliv? hva er årsaken? man hadde umulig barberhøvvel i huleboerland, men som jeg skrev tidligere, så er oralsex ikke akkurat en ny aktivitet så sånn som jeg ser på det hele, så handler dette om vrangforestillinger skapt av media. AAAH!! sex er blitt så GLANSBILDE!
Avalon Skrevet 4. januar 2009 #57 Skrevet 4. januar 2009 Selvsagt, vi er da ikke så kommunistiske, man må gjøre det man liker best selv men, la meg stille noen spørsmål: Hvorfor er det slik at man tenner på barberte unaturlige underliv? hva er årsaken? man hadde umulig barberhøvvel i huleboerland, men som jeg skrev tidligere, så er oralsex ikke akkurat en ny aktivitet så sånn som jeg ser på det hele, så handler dette om vrangforestillinger skapt av media. AAAH!! sex er blitt så GLANSBILDE! jess, snart skal vi ikke ha hår på hodet heller. Slikke et hode med hår på ææææsj! eller, kysse et ansikt med øyevipper og bryn. Og trekke alle tennene for his pleasure. Jeg blir gal i hodet av denne glattbarberte verden vi lever i. Save the bushes!
Gjest Sandbekken Skrevet 4. januar 2009 #58 Skrevet 4. januar 2009 Svette på naken hud har jeg ingen problemer med. Svette og kjønnssafter og bakterier som svampes opp i en hårdott derimot, det har jeg faktisk problemer med. Ville du stukket tunga opp i en svett armhule? Jeg finner ingenting sexuelt ved en armhule. jeg suger da fordet om det lukter litt svette der nede, det pager ikke meg, så lenge det er "ny" svette
Gjest Sandbekken Skrevet 4. januar 2009 #59 Skrevet 4. januar 2009 (endret) jess, snart skal vi ikke ha hår på hodet heller. Slikke et hode med hår på ææææsj! eller, kysse et ansikt med øyevipper og bryn. Og trekke alle tennene for his pleasure. Jeg blir gal i hodet av denne glattbarberte verden vi lever i. Save the bushes! Skal vi ikke bare sterilisere hele kloden? hva sier du? dusj jorda i klor, så skal vi nok bli kvitt alle disse grusome bakteriene! kom an folkæææns!!! Endret 4. januar 2009 av Sandbekken
Evinrude_ Skrevet 4. januar 2009 #60 Skrevet 4. januar 2009 (endret) AAAH!! sex er blitt så GLANSBILDE!Det er både veldig synd og veldig sant. Er jo en annen tråd her nå om hun som lyver på seg smerter i underlivet for å avbryte samleie, fordi hun er redd for å prumpe. Si det til ham kan hun ikke gjøre, tenk huff så ekkelt. Mye bedre at han går rundt og bekymrer seg over at kjæresten får smerter i underlivet, selvfølgelig. Alt skal være så reklameplakat-aktig. Glad hverken jeg eller dama har det sånn. Snart må man vel ha sminkøse på besøk i underlivet før man tør å vise seg for partneren sin. Endret 4. januar 2009 av Evinrude_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå