Nanella Skrevet 23. juni 2003 #1 Skrevet 23. juni 2003 Hei!! Noen med noen gode smoothies oppskrifter?? XSiljeX
Nelle Skrevet 23. juni 2003 #2 Skrevet 23. juni 2003 Dette er vel ikke akkurat Smoothie, men jeg kjøpte en honningmelon i dag med tanke på å skjære i biter, kjøre den litt i hurtigmixer sammen med litt gresk lynghonning, og servere det hele med isbiter. Jeg tror det hadde blitt godt. Nelle
Gjest Bjørk Skrevet 23. juni 2003 #3 Skrevet 23. juni 2003 APRIKOS -, BANAN- OG JORDBÆRSMOOTHIE 2 GLASS 1 banan, i skiver 3 modne aprikoser, i biter 10 store jordbær saften av en appelsin 4 ss vaniljeis 2 dl melk Ha alle ingrediensene i en food processor. Kjør til alt er godt blandet. Hell smoothien i avkjølte glass. MELONSMOOTHIE 2 GLASS 200 g melonkjøtt 1 ss sukker 1 dl youghurt naturell 3 dl melk Samme fremgangsmåte JORDBÆR- OG BANANSMOOTHIE 1 porsjon 1 håndfull jordbær 1 halv banan 1 ss sukker 1/2 ts vaniljesukker 2 dl melk isbiter ØNSKER DEG LYKKE TIL !!!
-Fisken- Skrevet 23. juni 2003 #4 Skrevet 23. juni 2003 Fyll et galss med isbiter. press en appelsin elelr bruk juice. Tilsett 2 ss friske/frosne bær. Hell alt over i en belnder. Tilsett 1/2 banen og 2 ss yoghurt naturell. KJør i blender til isbitene er helt knust. (1 glass, ca. 3 dl)
VesleBråka Skrevet 26. juni 2003 #5 Skrevet 26. juni 2003 Jeg pleier å lage smoothie med 1 banan, par skjeer ananasbiter (fra boks), par skjeer melonyoughurt, og par dl appelsinjuice + 3 isbiter... den blir veldig god.
mowgli Skrevet 27. juni 2003 #6 Skrevet 27. juni 2003 JORDBÆRSMOOTHIE (4 glass) 1 kurv jordbær 2 dl yoghurt 2 ss sukker 2 dl melk 2 dl vann Isbiter SLURP!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå