Nanella Skrevet 23. juni 2003 #1 Del Skrevet 23. juni 2003 Hei!! Noen med noen gode smoothies oppskrifter?? XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 23. juni 2003 #2 Del Skrevet 23. juni 2003 Dette er vel ikke akkurat Smoothie, men jeg kjøpte en honningmelon i dag med tanke på å skjære i biter, kjøre den litt i hurtigmixer sammen med litt gresk lynghonning, og servere det hele med isbiter. Jeg tror det hadde blitt godt. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørk Skrevet 23. juni 2003 #3 Del Skrevet 23. juni 2003 APRIKOS -, BANAN- OG JORDBÆRSMOOTHIE 2 GLASS 1 banan, i skiver 3 modne aprikoser, i biter 10 store jordbær saften av en appelsin 4 ss vaniljeis 2 dl melk Ha alle ingrediensene i en food processor. Kjør til alt er godt blandet. Hell smoothien i avkjølte glass. MELONSMOOTHIE 2 GLASS 200 g melonkjøtt 1 ss sukker 1 dl youghurt naturell 3 dl melk Samme fremgangsmåte JORDBÆR- OG BANANSMOOTHIE 1 porsjon 1 håndfull jordbær 1 halv banan 1 ss sukker 1/2 ts vaniljesukker 2 dl melk isbiter ØNSKER DEG LYKKE TIL !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. juni 2003 #4 Del Skrevet 23. juni 2003 Fyll et galss med isbiter. press en appelsin elelr bruk juice. Tilsett 2 ss friske/frosne bær. Hell alt over i en belnder. Tilsett 1/2 banen og 2 ss yoghurt naturell. KJør i blender til isbitene er helt knust. (1 glass, ca. 3 dl) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 26. juni 2003 #5 Del Skrevet 26. juni 2003 Jeg pleier å lage smoothie med 1 banan, par skjeer ananasbiter (fra boks), par skjeer melonyoughurt, og par dl appelsinjuice + 3 isbiter... den blir veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 27. juni 2003 #6 Del Skrevet 27. juni 2003 JORDBÆRSMOOTHIE (4 glass) 1 kurv jordbær 2 dl yoghurt 2 ss sukker 2 dl melk 2 dl vann Isbiter SLURP!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå