Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 er bare litt frustrert og forvirret nå.. og spør her for på dette forumet virker det som om folk har peilingpå dette temaet.. har siden jeg sluttet m pillen i aug hatt veldig uregelmessig syklys.. i nov fikk jeg mensen dn 22. i des dn 23. Og nå idag 4.jan får jeg mensen pånytt!!! det mulig?? er jo ikke engang 2 uker siden sist! vil dette bety at jeg hadde el mens jeg hadde mensen?
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 er bare litt frustrert og forvirret nå.. og spør her for på dette forumet virker det som om folk har peilingpå dette temaet.. har siden jeg sluttet m pillen i aug hatt veldig uregelmessig syklys.. i nov fikk jeg mensen dn 22. i des dn 23. Og nå idag 4.jan får jeg mensen pånytt!!! det mulig?? er jo ikke engang 2 uker siden sist! vil dette bety at jeg hadde el mens jeg hadde mensen? Mens kommer ikke alltid av eggløsning, men er pga tilbaketrekking av hormoner. EL kommer ikke rett etter hverandre men en syklisk prosess, så da vil jeg tro heller det er mens pga hormonendringer og ikke EL. Antar at du prøver å bli gravid siden du er her eller? I enkelte tilfeller kan tidligere eller senere mens enn vanlig tyde på tidlig spontanabort, noe som er ganske vanlig veldig tidlig i svangerskapet, og ikke alltid kvinnen merker hun er gravid eller at det viser seg på gravitest.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 hei og takk for svar. nå viser det seg at det ikke var mensen likevel..(?) blødde litt når jeg var på do, har sovet med bind inatt, men har ikke blødd mere! Leste litt på pernille.no at dette av og til kan skje når man har eggløsning.. Håper på dette, da det vil isåfall bety at syklusen endelig(!) begynner å bli mer stabil og forutsigbar (satser på å få den "ordentlige" mensen om ca 2 uker).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå