Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Heisann! Skal snart bytte hudkrem nå, og lurte på om jeg skulle prøve et nytt merke. Men hvilket ekke så lett å finne ut av, så kan noen hjelpe meg der ute? Har brukt Shiseido The skincare frem til jul, men da det ble tomt og jeg ikke har vært ute å reist det siste halvåret ble det til at jeg kjøpte en ansiktskrem på MAC. Ble så tørr på kinnet av denne kremen, så nå er jeg på leting etter en ny. Jeg tror det jeg har kombinasjonshud...altså jeg har fin og normal hud, men har lett for å bli tørr på kinnene noen ganger (ble verre med MAC, kanskje det var for mye parfyme?). Har ikke no problemhud i det hele tatt, men ønsker litt mere glød. Tar imot all slags tips!
Jean Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Ja som du nämner själv, tycker jag att Priori ex kan vara utmärkt, dessutom innehåller Idebenoneprodukterna flera kroppsegna ämnen vilket din redan fina hy bör må mycket fint av. Det är främst antioxidanter och spf man behöver speciellt om man redan har en fin hy och vill behålla den! http://www.priori.se/ MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest Gjest_cherryblossom_* Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Heisann! Skal snart bytte hudkrem nå, og lurte på om jeg skulle prøve et nytt merke. Men hvilket ekke så lett å finne ut av, så kan noen hjelpe meg der ute? Har brukt Shiseido The skincare frem til jul, men da det ble tomt og jeg ikke har vært ute å reist det siste halvåret ble det til at jeg kjøpte en ansiktskrem på MAC. Ble så tørr på kinnet av denne kremen, så nå er jeg på leting etter en ny. Jeg tror det jeg har kombinasjonshud...altså jeg har fin og normal hud, men har lett for å bli tørr på kinnene noen ganger (ble verre med MAC, kanskje det var for mye parfyme?). Har ikke no problemhud i det hele tatt, men ønsker litt mere glød. Tar imot all slags tips! Jeg elsker decleor og matis! Kan virkelig anbefale de:) De har masse produkter for alle hudtyper. Er verdt prisen:) http://cherryblossom-dots.blogspot.com
Gjest Charming Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Jeg begynte med Dermalogica nå for en stund tilbake etter å ha prøvd myye forskjelllig. Dette er jeg VELDIG fornøyd med! :D
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Jeg investerte i en helt ny serie hos en hudpleier nylig. Mild, fuktighetsgivende og nærrende produkter fra Exclusive organic care. Oppdaget at den også selges på greenspirit.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå