laperla Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Hei:) Lipglosser får jeg vel aldri nok av, og er stadig på utkikk etter nye. Noen som f.eks. har prøvd disse? Hvilke farger er fine? Lip gloss ID Bare Escentuals Hva med Garden eller Sweet pink? Levres Scintillantes Chanel Har Praline, lurer litt på Volange og Iris. Blir glade for alle forslag og innspill:) Bare å komme med andre merker også så klart.
Jean Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Estée lauder och Anna Sui, speciellt nr 700 och 701 är väldigt fina lite kraftigare lipgloss. Dock en liten varning för Sui, det doftar starkt av rosor. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Gjest Gjest_Nadia_* Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Har du prøvd disse Liplicious colour collection No7? kjøpt på apoteket av alle steder. jeg synes de er kjempe gode. Klarte ikke å legge inn bilde her jeg, men om du går inn på bloggen min så har jeg de der under "shopping". Og du kan vinne en der for har tenkt til å legge ut konkurranse om den.. Så da har du ett tips der nadiazetterdahl.blogspot.com
laperla Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2009 Har du prøvd disse Liplicious colour collection No7? kjøpt på apoteket av alle steder. jeg synes de er kjempe gode. Klarte ikke å legge inn bilde her jeg, men om du går inn på bloggen min så har jeg de der under "shopping". Og du kan vinne en der for har tenkt til å legge ut konkurranse om den.. Så da har du ett tips der nadiazetterdahl.blogspot.com Takk for tips:) Må vel på et Bootsapotek da vel? Det er det nemlig dårlig med her jeg bor... Synd for de så fine ut.
Gjest Gjest_nadia_* Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Takk for tips:) Må vel på et Bootsapotek da vel? Det er det nemlig dårlig med her jeg bor... Synd for de så fine ut. Nei jeg kjøpte de på apotek 1 tror jeg det heter.. jeg bruker jo ikke alle da så kan sikkert "ta en av meg"
laperla Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2009 Nei jeg kjøpte de på apotek 1 tror jeg det heter.. jeg bruker jo ikke alle da så kan sikkert "ta en av meg" Hm, fører de Bootsprodukter i Apotek 1 kjedene? Da skal jeg ta meg en tur imorra og se. Kjære deg da. Snill du er da. Men kan jo kjøpe selv.
Gjest Gjest_nadia_* Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Hm, fører de Bootsprodukter i Apotek 1 kjedene? Da skal jeg ta meg en tur imorra og se. Kjære deg da. Snill du er da. Men kan jo kjøpe selv. jaa de gjorde det ihvertfall i julen. var masse reklamer om det på tv blandt annet. vet ikke om de har det lengre da.. jaja, men de jeg ikke bruker blir jo bare liggende allikevel
Gjest Grafica Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Det er Apotek1 som driver bootsapotek.no De har ikke sminken i alle Apotek 1-butikkene.
Avalon Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Clarins Instant light Natural lip perfector 01 :rødme:
laperla Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2009 Det er Apotek1 som driver bootsapotek.no De har ikke sminken i alle Apotek 1-butikkene. Takk for oppklaringa:)
Lille Vinkel Skrevet 22. januar 2009 #11 Skrevet 22. januar 2009 Takk for oppklaringa:) Det er ikke apotek1 som driver bootsapotek.no Det er alliance. Se på www.allianceapotek.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå