Gjest Gjest_trønder_* Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Heihei:) Merkelig spm, men jeg tenker å se ei forestilling på trønderlag teater; gamle scenen. Så jeg lurer på om noen kan fortelle meg hvor det er best å sitte? hehe, jeg vil ha mest mulig ut av showet^^
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Det er en liten og intim sal, så du er nær scenen nesten uansett. Det er noen stolper som kan gi litt redusert sikt på noen plasser. Husker ikke helt hvor, men det er vel bakerst og på kantene. Vil kanskje anbefale plass midt i salen rundt femte rad. På første rad kommer man ganske dypt ned i forhold til scenen.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Plass nr 14 og 15 på rad 1 balkong er de klart beste på Gamle Scene. Ellers er det ok i parkett også, men ikke for langt frem, og ikke ut til sidene bak da blir du enten å se alt nedenifra og opp eller havner fort bak en stolpe. Midt på rad 3-8 er ok. Første rad galleri kan være ok, men det er ikke alltid galleri er i salg. Er det John Gabriel Borkmann du tenker å se? Veldig fin forestilling, scenografien er spesielt bra! God fornøyelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå